Dr. Dobos Krisztina: Előszó | 5 |
Győri Anna: Megy-e elébb a KOMA által a világ? | 7 |
KOMA V. | |
Takács Katalin: Továbbképzés szervezése oktatásügyi szakértők számára | 17 |
Schüttler Tamás: Hogyan képezzünk könnyen, gyorsan közoktatási szakértőt? | 28 |
KOMA IX. | |
Marik Orsolya: A kezdő szakasz, avagy minden kezdet nehéz | 43 |
Győri Anna: "Azért pályázunk, hogy segíthessük" | 62 |
Győri Anna - Marik Orsolya: Szemelvények a nyertes pályázatok beszámolóiból | 73 |
KOMA XI. | |
Suhai Anna: Alternatív pedagógiai programok a közoktatásban | 85 |
Győri Anna: "Azért pályázunk, hogy fejleszthessünk" | 104 |
Győri Anna - Suhai Anna: Szemelvények a nyertes pályázatok beszámolóiból | 118 |
KOMA XIX. | |
Nagy József: A kritikus kognitív készségek és képességek kritériumorientált fejlesztése | 131 |
Józsa Krisztián: A számlálási készség kritériumorientált fejlesztése | 146 |
Fazekasné Fenyvesi Margit: A beszédhanghallás kritériumorientált fejlesztése | 154 |
Schüttler Tamás: "Tudatosabbá vált mindaz, amit eddig is csináltunk" | 160 |
KOMA XXI. | |
Földes Petra: Társadalmi integráció a nevelés eszközeivel | 169 |
Schüttler Tamás: A jó iskola mindig szélesen értelmezte funkcióit | 180 |
Győri Anna: Hogyan segítheti az iskola a társadalmi integrációt? | 187 |
KOMA XXII. | |
Schüttler Tamás: A gazdasági kultúra fejlesztése az iskolában, a tanulók felkészítése a racionális piaci magatartásra | 195 |
Győri Anna: "A gazdasági kultúra az élet kultúrája" | 198 |
Schüttler Tamás: Jelen van-e a gazdaság kultúrája a magyar iskolában? | 210 |
Győri Anna: Szemelvények a nyertes pályázatokból | 220 |
KOMA XXIV. | |
Schüttler Tamás: A meglévő eszközök hatékonyabb alkalmazása | 235 |
Földes Petra: Összefoglaló a KOMA XXIV. (informatika) pályázatáról | 243 |
Földes Petra: Kerekasztal-beszélgetés a KOMA XXIV. pályázat győztes pályázóival | 248 |
Földes Petra: Körkérdés a KOMA XXIV. pályázat győztes pályázóihoz | 253 |
Tematikus szemelvények a KOMA XXIV. (informatika) pályázat győztes programjaiból | 253 |
KOMA XXV. | |
Földes Petra: A család és az iskola együttműködése | 271 |
Földes Petra: "Igyekszünk a híd szerepét betölteni a szülők és az iskola között" | 277 |
Földes Petra: Kurátorok a pályázatról | 286 |
Földes Petra: Szemelvények a pályázatokból | 295 |
KOMA XXVI. | |
Schüttler Tamás: A fogyatékos gyermekek sportjának támogatása | 309 |
Schüttler Tamás: A sportteljesítmények révén a fogyatékos ember is el tudja magát fogadtatni a társadalommal | 313 |
Győri Anna: "A mozgás túlmutat önmagán" | 320 |
Gergely Gyula: Gyógytestnevelés, gyógytorna, gyógypedagógia | 328 |
Melléklet | 333 |