kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Egyetemi Számítóközpont |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Tűzött kötés |
Oldalszám: | 84 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | |
Bevezető | 5 |
Néhány fontos megjegyzés | 5 |
Fogalmak és röviditések magyarázata | 6 |
Összefoglaló adatok | |
Az 1969-ben végző középiskolások megoszlása | 9 |
Felsőoktatás | |
A felsőoktatás szerkezeti arányai (szakágak szerint) | 11 |
Milyen eredmény várható a felvételi vizsgán? | 13 |
A felsőoktatásra jelentkezők várható lehetőségei (szakok szerint) | 16 |
Szakmunkásképzés | 19 |
Egyéb szakoktatás | 23 |
Kenyérkereső munka | 25 |
Akik még nem választottak | 27 |
Néhány részletesebb adat | |
A pályaválasztási szándékok főbb irányai | 28 |
A tanulók megoszlása az iskolatipusok között | 30 |
Az iskolatipusok szakmai vonzása | 32 |
A fizikai dolgozók gyermekei | 34 |
Néhány megyesoros tábla: | |
A fizikai dolgozók gyermekeinek aránya | 36 |
Az összes tanulók átlageredménye | 37 |
A fizikai dolgozók gyermekei tanulmányi átlageredményének eltérése az összes tanuló átlageremdényétől | 38 |
A leánytanulók aránya | 39 |
Az elkészült táblák jegyzéke | 40 |
Táblázatok | |
A középiskolások várható áramlása | 44 |
A tanulók megoszlása tanulmányi átlageredményük szerint | 48 |
A tanulmányi átlageredmény a szülők foglalkozása szerint | 49 |
A felsőfokra készülők tanulmányi eredményei (pontszám szerint) | 55 |
A felsőfokra jelentkezők területi megoszlása és diákotthon igénye | 58 |
Megoszlás az iskolatipusok között a pályaválasztási szándékok főbb irányai szerint | 59 |
A munkát vállalók megoszlása | 68 |
A felsőfokon továbbtanulni kivánók fontosabb adatai (szakágak szerint) | 69 |
A felsőoktatásra jelentkezők részletes megoszlása karok (szakok) szerint | 73 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.