1.062.087

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Óvónőképzés és óvodai élet VII.

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

I A MAGYAR ÓVODAPEDAGÓGIA SZOCIALISTA ÖRÖKSÉGÉBŐL
Dr. Kelényi Ferenc: Az első törekvések Magyarországon a szocialista óvoda megteremtésére ....................7
II ÚJ TIPUSU KÉPZÉS - ÚJ TÍPUSÚ ÓVODA
Dudás János: A módszertan-oktatás és a gyakorlati képzés alakulása intézeteinkben az elmúlt tíz év folyamán............... 37
Bauerné Barla Gabriella: Tervszerűség és kötetlenség az irodalmi foglalkozásokon ................... 61
Ecsédi András: A mennyiség-, tér- és formaismeret az óvodában . 73
Dr. Bakkay Tiborné: Ábrázolás és kézimunka az óvodában...... 99
Szarkáné Horváth Valéria: Az óvodák és óvónőképzők ének-zenei nevelésének néhány kérdése .................. 109
Dr. Bagi Rózsa: A bábjáték iskolára való előkészítésben kapott szerepének ismertetése ................. 125
Kunos Andrásné: A testnevelés szerepe és módszerei az óvónőképzőben és
az óvodai foglalkozásokon ................ 137
III. AZ ÓVÓNŐKÉPZÉS NEVELÉSI - DIDAKTIKAI KÉRDÉSEI
Vajda Aurél: Az előadások, a szemináriumok és a gyakorlatok szerepe
az óvónőképzésben .................. 157
Dr. Somlai András: A számolási képesség alapjainak szerveződése az óvodás
korban és az általános iskola első osztályaiban.......... 107
Berta Jenő: Az intézeteinkben folyó marxizmus-leninizmus oktatás
fejlesztésének néhány kérdése ........... ... 181
Dr. Varjú Sándor: A felvételi vizsgák tapasztalatai és javításának
lehetőségei az óvónőképzőben ............... 191
Molnár László: A mozgalmi munkához való viszonyulás motívumainak
vizsgálata a soproni óvónőképző intézet KISZ-szervezetében......201
Szűcs Gyula: Pauline Kergomard és az óvodai nevelés .211
IV. A SOPRONI INTÉZETI NAPOK ELŐADÁSAI
Dudás János: Az óvónői hivatás gyakorlására felkészítő pedagógiai
munka néhány időszerű kérdése ..............227
Babodi Béla: Az oktatás és képzés korszerű módszereinek kutatási, alkalmazása és eredményei hallgatóink óvónői hivatásra való felkészítésében 241
Szakács György: A hallgatói önállóság elvi és gyakorlati kérdései 257
Babodi Béláne: Az interperszonális kapcsolatok és a mikrokollektívák kölcsönhatásinak szerepe a kollégiumi primérközösségek fejlődésében 265
Szabados László: Nevelési program, nevelési terv a Soproni Óvónőképzőben 275
Hollós Károly: A tanórán kívüli munka néhány kérdésének elemzése intézetünkben................... 281
Szabadi Ilona: Korszerű nevelési program - korszerű nevelés.....291
A soproni int. KISZ-szervezete: Az intézeti KISZ-szervezet lehetőségei
és feladatai a hallgatók pályára való felkészítésének elősegítésében .... 297
A szarvasi int. KISZ-szervezete: A kollégium adta lehetőségek
felhasználása a mozgalmi és az intézeti munkában.........309
A kecskeméti int. KISZ-szervezete: A kötetlenebb intézeti élet és az önálló
ismeretszerzés lehetőségeinek felhasználása a kétéves képzés során . . . 321
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem