kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | "Óvodai nevelés a művészetek eszközeivel" |
---|---|
Kiadás helye: | Szolnok |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 152 oldal |
Sorozatcím: | Óvodai nevelés a művészetek eszközeivel |
Kötetszám: | 4 |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | 963-00-6448-0 |
Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal. |
Bevezető gondolatok | 3 |
Az értékelés törvényi háttere, a definíciók értelmezése | 4 |
Alapelvek | 4 |
Ellenőrzés | 6 |
Értékelés | 7 |
Minőségbiztosítás | 8 |
Törvényi változások, elvárások az óvoda nevelési programjának tartalmában | 8 |
A nevelési programok felülvizsgálata a törvényi szabályzók szerint | 9 |
Röviden az értékelés elméleti hátteréről | 12 |
A pedagógiai értékelés fajtái | 13 |
Az értékelés fogalma a közoktatás irányításában | 16 |
Értékelés a magyar közoktatásban | 18 |
Minőségellenőrzés az óvodában | 19 |
Minőségellenőrzés értelmezése | 19 |
Minőségértékelés értelmezése | 25 |
A minőségértékelés fogalma és értelmezése | 25 |
Belső értékelés rendszerének bemutatása | 32 |
Az óvoda belső értékelésének folyamatábrája | 34 |
Az "Óvodai nevelés a művészetek eszközeivel" c. alternatív nevelési program célrendszerének elemzése, értékelése | 36 |
Funkciók | 36 |
Az óvoda célrendszerének vizsgálata | 38 |
A nevelési programok célrendszerének hierarchiája | 41 |
A szakmai értékelés formái | 43 |
Átfogó, teljes körű értékelés, avagy intézményértékelés | 43 |
Az intézményértékelés technikája | 49 |
A nevelési program bevezetéséhez kapcsolódó stratégiai értékelési eljárásrend | 52 |
Egy-egy részterület értékelése | 53 |
Egészséges életmód alakítása | 53 |
Az érzelmi nevelés és a társas kapcsolatok | 61 |
Játék, játékba integrált tanulás | 68 |
Vers, mese, dramatikus játék | 75 |
Ének, énekes játékok, zenehallgatás | 81 |
Rajzolás, mintázás, kézimunka | 89 |
A mozgás, mozgásos játékok | 96 |
A környezet tevékeny megszerettetése | 101 |
Munka jellegű tevékenységek | 107 |
A legfontosabb partnerünk a szülő | 111 |
A család és az óvoda kapcsolata | 111 |
Információk gyűjtése a gyermekek neveléséhez | 114 |
Szülői elégedettségi vizsgálat | 120 |
Az iskola és az óvoda kapcsolata | 123 |
Önértékelési rendszer az óvodában | 130 |
Szempontsor az óvónő önértékeléséhez | 130 |
A nevelőtestületi szintű önértékelés folyamatábrája | 133 |
A táblázatok mennyiségi és minőségi elemzése | 134 |
Nevelőtestületi értekezleteken és csoportmunkában alkalmazható aktivizáló módszerek | 135 |
Felhasznált irodalom | 149 |
Tartalomjegyzék | 151 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.