1.062.107

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Óvodáskorú gyermekek fejlettségi szintjének szűrővizsgálata, a felzárkóztatás lehetőségei és gyakorlata

Szerkesztő
Lektor
,
Kiadó:
Kiadás helye: Szolnok
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 74 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 30 cm x 21 cm
ISBN:
Megjegyzés: Készült a Jász- Nagykun- Szolnok Megyei Önkormányzat Ellátó- és Szolgáltató Szervezet Sokszorositó üzemében 1500 példányban. Fekete-fehér ábrákkal illusztrált.

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tantervi követelményeink szükségessé teszik, hogy csak iskolaérett gyermekek kerüljenek be az általános iskolába. Közismertek azok az egyre súlyosabb problémák, amelyek abból adódnak, hogy a... Tovább

Előszó

Tantervi követelményeink szükségessé teszik, hogy csak iskolaérett gyermekek kerüljenek be az általános iskolába. Közismertek azok az egyre súlyosabb problémák, amelyek abból adódnak, hogy a gyermekek iskolábalépésükkor igen nagymértékben különböznek egymástól.
Az alacsony fejlettségi szintről induló gyermekek többségében ezen az alacsony szinten haladnak végig az iskolarendszerben, ha nem segítünk felzárkóztatásukban.
A hatékony iskolaelőkészítés szükségessé teszi, hogy legalább egy évvel a beiskolázás előtt megvizsgáljuk a gyermekek felkészültségét, annak érdekében, hogy pontosan meg tudjuk határozni a prevenció tennivalóit. Vissza

Tartalom

Előszó 1
I. Vizsgálati módszerek a korai felismerés érdekében 5
1. Térbeli tájékozódás vizsgálata
2. Szókincsvizsgálat
3. Beszédvizsgálat
4. Fogalomalkotás vizsgálata
5. Különbségtétel vizsgálata
6. Vizuomotoros rendezési funkciók vizsgálata
7. Dominancia vizsgálata
8. Látási megkülönböztető képesség vizsgálata
9. Látási emlékezet vizsgálata
10. Beszédemlékezet vizsgálata
11. Hangemlékezet vizsgálata
12. Hallási megkülönböztető képesség vizsgálata
13. Ritmusfelismerés - ritmusutánzás vizsgálata
14. Szóanalízis
15. Rajzvizsgálat
II. A fejlesztési feladatok részletes leírása és a fejlesztés módszerei 15
1. Térbeli tájékozódás fejlesztése és módszerei
2. Szókincsbővítés és módszerei
3. Beszédfejlesztés és módszerei
4. Fogalomalkotás fejlesztése és módszerei
5. Különbözőségek felismerésének fejlesztése és módszerei
6. Figyelem-, emlékezetfejlesztés és módszerei
7. Finommozgások fejlesztése és módszerei
8. Látási megkülönböztető képesség fejlesztése és módszerei
9. Látási emlékezet fejlesztése és módszerei
10. Beszédemlékezet fejlesztése és módszerei
11. Hangemlékezet fejlesztése és módszerei
12. Hallási megkülönböztető képesség fejlesztése és módszerei
13. Ritmusérzék fejlesztése és módszerei
14. Analizáló - szintetizáló képesség fejlesztése és módszerei
15. Rajzkészség fejlesztése és módszerei
Összegzés 40
Ajánlott irodalom 41
Mellékletek 43
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem