1.063.236

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Körös tanulmányok

Tartalom

Gurzó Imre: A vidékfejlesztés és a szellemi tőkék gyarapításának kapcsolata a Délkelet-Alföldön7
Nagy Rózsa: Az önkormányzatok helye, szerepe a gazdaságban, pénzgazdálkodásának néhány jellemző vonása - különös tekintettel Szolnok város pénzgazdálkodására29
Borzán Anita: A régió fogalmának és kritériumainak többoldalú megközelítése43
Wébel Dezső: Merre se "lejt a felsőoktatás?!" Integráció a felsőoktatásban53
Cseh Katalin: Az imázs szerepe a Kőrös Főiskolán és a felsőoktatásban63
Kurunczi Jenő: Reformok és reformerek a cárizmus utolsó évtizedeiben77
Hornokné Uhrin Erzsébet: Részletek egy nyelvhasználati kutatás következtetéseiből85
Jármi József: Az asszimiláció a szlovákság körében97
Lentvorszki Anna: A szlovák nemzetiségi nyelvoktatást segítő zenei nevelés105
Rückné Kádár Judit: Az azonosságtudat változása az integrációs folyamatban (a mezőberényi németek példája)133
Kiss Margit: A cigányság társadalmi helyzete a hagyományos roma foglalkozások tükrében119
Virágné Horváth Erzsébet: Az identitásképzés költői motívumai141
Sipos Lászlóné: Szempontok és adalékok a költői metaforák vizsgálatához149
Orgoványi János: Stíluseszközök James Joyce Ulysses c. regényének 11. (Szirének) fejezetében169
Novoszel Ágnes: Szó és tett: Hangulatteremtés Harold Pinter A születésnap című drámájában181
Szilvássy Orsolya: Heroizmus és térábrázolás Luigi Malerba prózájában193
Tímárné Hunya Tünde: Levelekbe rejtett gondolatok a művészetről Wilhelm Heinrich Wackenroder és Ludwig Tieck kötetében203
Huszárik Lászlóné: Az idegen nyelv korai elsajátításának elméleti és gyakorlati problematikája219
Kiss Csilla: A kommunikatív kompetencia definíciói és modelljei227
Chrappán Magdolna: Reflektorfényben egy régi fogalompár: ismeret- és képességközpontúság az iskolában241
Lipcsei Imre: Szükséges-e "más" iskola? Gondolatok egy angolszász iskolamodell tükrében259
Mihály Istvánné: A kétszakos óvó-tanítóképzés szarvasi gyakorlati képzési modellje275
Fehér Veronika: Az óvodapedagógus mint segítő285
Mátrainé Gorján Mária: A kisebbségi óvodai nevelés irányelve és az óvodai nevelési programok295
Bliznákné Dudás Julianna: Kiemelkedő egyéniségek a szarvasi óvóképzés zenei nevelésében301
Bobné Chlebik Márta: Helyi óvodai programok fejlesztési, nevelési stratégiája és a játék kapcsolata311
Farmosi István - Gaál Sándorné: Óvodások testi fejlettsége és fizikai teljesítménye321
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem