kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Népművelési Propaganda Iroda |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 150 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 23 cm x 17 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | Néhány fekete-fehér ábrával. |
Papp István - Kaján László: Bevezető | 7 |
Könyves-Tóth Lilla: A könyv és a könyvtár munkáltató használata az órán (Módszertani kérdések) | 9 |
Kelemen Elemérné: Kézikönyv a legkisebbek kezében (Olvasásóra az általános iskola 1. osztályában) | 23 |
Kovács Mária: Látogatás a gyermekkönyvtárban (Környezetismereti óra az általános iskola 3. osztályában) | 29 |
Tóth Zsuzsanna Sára: "Bölcs Bagoly"-könyvek az órán - A kézikönyvhasználat megalapozása (Környezetismereti óra az általános iskola 3. osztályában) | 33 |
Könyves-Tóth Lilla: A kézikönyvhasználat készségének elmélyítése (Olvasásóra az általános iskola 4. osztályában) | 39 |
Pápayné Kemenczey Judit: Felkészítés a felső tagozat új követelményeire (Összevont magyar és osztályfőnöki óra az általános iskola 5. osztályában) | 47 |
Devecseri Lászlóné: Az önálló történelmi ismeretszerzés, forráskutatás megalapozása (Történelemóra az általános iskola 5. osztályában) | 53 |
Laurenszky Ernő: Az érdeklődés felkeltése az önálló ismeretszerzés iránt (Napközis foglalkozás általános iskolai 5. osztályos csoporttal) | 59 |
Kovács Dezső: Csoportmunka a könyvtárban (Földrajzóra az általános iskola 5. osztályában) | 69 |
Dr. Orosz Lászlóné: Az órán kívül szerzett ismeretek helye az óra menetében (Irodalomóra az általános iskola 7. osztályában) | 73 |
Dr. Rátkay Imréné: A tananyag és a helyi hagyományok összekapcsolása (Történelemóra az általános iskola 7. osztályában) | 79 |
Bognár József: Egy fogalom komplex feldolgozása (Osztályfőnöki óra a dolgozó tankötelesek 8. osztályában) | 83 |
Dr. Kiss Józsefné: Az irodalomtanítás célja: olvasót nevelni (I.) (Irodalomóra az általános iskola 7. osztályában) | 89 |
Dr. Szüts Lászlóné: Az irodalomtanítás célja: olvasót nevelni (II.) (Irodalomóra az általános iskola 8. osztályában) | 93 |
Dr. Havas Gáborné: Az önálló munkára nevelés: megszervezett folyamat (Földrajzóra a gimnázium I. osztályában) | 99 |
Szőke Ágnes: Nyelvi óra a könyvtárban (Orosz nyelvóra a gimnázium I. - szakosított tantervű - osztályában) | 109 |
Dr. Gyarmathy Zsigmond: Helyismereti gyűjtemény, katalógus, bibliográfia: a könyvtárhasználat magasabb szintje (Történelemóra a gimnázium II. osztályában) | 119 |
Könyvek alkalmazása a természettudományos és műszaki ismeretek tanításánál | |
Tokaji Lídia: Fizikaóra a gimnázium II. osztályában | |
Daubner Béla: "Elektromos mérések"-óra a Finommechanikai Szakközépiskola III. osztályában | 125 |
Dr. Ladó Erzsébet: Egyetemes művelődéstörténet - komplex bemutatásban (Magyar nyelv és irodalom a gimnázium II. osztályában) | 133 |
Vasbányai Ferenc: Sokoldalú tájékozódás (Magyar irodalom a gimnázium III. osztályában) | 141 |
Irodalomjegyzék a könyv munkáltató használatára épülő órák módszertani kérdéseiről | 147 |