1.067.339

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Online marketing kézikönyv II.

Eladásösztönzés, reklám, áruk és szolgáltatások értékesítése az Interneten

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: Bagolyvár Könyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 218 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN: 963-9071-95-1
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrával.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Az információtechnológia fejlődése gyökeresen új lehetőségeket a termékek és szolgáltatások értékesítésében is. Az online marketing ennek a fejlődésnek a szülötte, amely az Internet terjedésével egyre nagyobb szerepet kap.
Daniel S. Janal könyve a legkiválóbb áttekintése a szakterületnek. Több nyelvre is lefordították és már az Egyesült Államokban, a szerző hazájában is több kiadást megélt.

Kik profitálhatnak a KÉZIKÖNYVből?
- A nagyvállalatok, állami- és közintézmények marketing- és PR-szakemberei;
- kis- és középvállalkozók;
- egyetemek és főiskolák szaktanszékeinek oktatói és diákjai;
és mindenki, aki valamilyen formában termékek és szolgáltatások vagy ötletek értékesítésével foglalkozik.
Az elkövetkező években az online marketing gyors elterjedése várható hazánkban is. Akik az elsők között alkalmazzák e technika kiemelkedően eredményes módszereit, azok számíthatnak az újítókat megillető többlethaszonra.

Tartalom

IV. rész
ONLINE PER 209
14. Interaktív médiakapcsolatok 210
15. Interaktív sajtóanyagok írása és terjesztése a hálózaton 227
16. Kapcsolatépítés riporterekkel 240
17. Interaktív PR-stratégiák 246
18. Kapcsolatépítés e-mail és saját levelezőlisták segítségével 260
19. Kapcsolatépítés hírcsoportok és fórumok útján 276
20. Web-oldalunk népszerűsítése 289
21. Válságkommunikáció 319

V. rész
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS 337
22. Web-oldalunk megtervezése és értékesítés növelése érdekében 338
23. Az online értékesítés stratégiai és operatív kérdései 364
24. Fogyasztási cikkek és szolgáltatások online értékesítése 377
25. Beruházási javak online értékesítése 388
26. Nemzetközi marketing a hálózaton 396

VI. rész
A JÖVŐ 401
27. Az online marketing jövője 402

Szójegyzék 408
A szerző 410
Tárgymutató 412

Daniel S. Janal

Daniel S. Janal műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Daniel S. Janal könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Online marketing kézikönyv II. Online marketing kézikönyv II.
Állapot:
2.280 ,-Ft
18 pont kapható
Kosárba