1.067.073

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Online marketing kézikönyv I-II.

Eladásösztönzés, reklám, áruk és szolgáltatások értékesítése az Interneten

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: Bagolyvár Könyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 428 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN: 963-9071-93-5
Megjegyzés: Két kötet egybekötve. Néhány fekete-fehér ábrával illusztrált.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Az információtechnológia fejlődése gyökeresen új lehetőségeket teremtett a termékek és szolgáltatások értékesítésében is. Az online marketing ennek a fejlődésnek a szülötte, amely az Internet terjedésével egyre nagyobb szerepet kap.
Daniel S. Janal könyve a legkiválóbb áttekintése a szakterületnek. Több nyelvre is lefordították és már az Egyesült Államokban, a szerző hazájában is több kiadást megélt.

Kik profitálhatnak a kézikönyvből?
- A nagyvállalatok, állami- és közintézmények marketing- és PR-szakemberei;
- kis és középvállalkozók;
- egyetemek és főiskolás szaktanszékeinek oktatói és diákjai;
és mindenki, aki valamilyen formában termékek és szolgáltatások vagy ötletek értékesítésével foglalkozik.
Az elkövetkező években az online marketing gyors elterjedése várható hazánkban is. Akik az elsők között alkalmazzák e technika kiemelkedően eredményes módszereit, azok számíthatnak az újítókat megillető többlethaszonra.

Tartalom

I. kötet
Köszönetnyilvánítás 7
Előszó 9
I. RÉSZ ONLINE MARKETING STRATÉGIA 11
1. Töltsük fel marketingmixünket a hálózat energiájával! 12
2. Szemléletváltás az online marketingben 27
3. Üzleti terv készítése az online marketinghez 49
4. A Web-oldal tartalmának vállalati szabályozása 72
5. Marketinglehetőségek az Interneten és az üzleti hálózati
szolgáltatók 80
II. RÉSZ AZ ONLINE MARKETING ESZKÖZEI 107
6. Online piackutatás 108
7. Online vevőszolgálat és ügyféltámogatás 115
8. Online konkurenciakutatás 127
9. Online erőforrások az eredményesebb marketing
szolgálatában 140
10. Az online marketing eredményeinek mérése 148
III. RÉSZ ONLINE REKLÁM 167
11. Az interaktív reklám 168
12. Az online reklám eladása, vásárlása és készítése 179
13. Az online reklámozás felhasználása közösség kialakítására 200

II. kötet
IV. RÉSZ ONLINE PR 209
14. Interaktív médiakapcsolatok 210
15. Interaktív sajtóanyagok írása és terjesztése a hálózaton 227
16. Kapcsolatépítés riporterekkel 240
17. Interaktív PR-stratégiák 246
18. Kapcsolatépítés e-mail és saját levelezőlisták segítségével 260
19. Kapcsolatépítés hírcsoportok és fórumok útján 276
20. Web-oldalunk népszerűsítése 289
21. Válságkommunikáció 319
V. RÉSZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS 337
22. Web-oldalunk megtervezése az értékesítés növelése
érdekében 338
23. Az online értékesítés stratégiai és operatív kérdései 364
24. Fogyasztási cikkek és szolgáltatások online értékesítése 377
25. Beruházási javak online értékesítése 388
26. Nemzetközi marketing a hálózaton 396
VI. RÉSZ A JÖVŐ 401
27. Az online marketing jövője 402
Szójegyzék 408
A szerző 410
Tárgymutató 412

Daniel S. Janal

Daniel S. Janal műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Daniel S. Janal könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem