Fülszöveg
Kinek való ez a könyv?
Ha még NINCS piacképes terméked vagy szolgáltatásod, melyek már pénzt termelnek neked, akkor ez a könyv elsősorban nem neked való. Ha még NINCS online követőtáborod (email listád vagy aktív Facebook oldalad vagy rendszeresen frissülő blogod ) akkor szintén nem ezzel a könyvvel érdemes kezdened. De ha a fentieket már kipipáltad, akkor erre a könyvre ÉGETŐ SZÜKSÉGED VAN, hogy rendszeres, masszív bevételi hullámokat generálj vállalkozásodban! Sablonizált, konkrét kivitelezési terveket kapsz saját sikerkampányaid megvalósításához, az általunk felszedett sokmilliós tapasztalat nyomán.
Szőllősi Gábor
Vita Crystal egyik vezetője
Sipos Zoltán
Marketingszöveg.com alapítója
Két éve még azt sem tudtuk kik ők és már a második könyvüket tartom a kezemben! András és Zsolt megint nagyot alkottak: számtalan példán keresztül, itthon tesztelt, működő modelleken vezetnek végig a kampányolás minden csínja-bínján, gyakorlatiasan, közérthetően, minden titkot felfedve -...
Tovább
Fülszöveg
Kinek való ez a könyv?
Ha még NINCS piacképes terméked vagy szolgáltatásod, melyek már pénzt termelnek neked, akkor ez a könyv elsősorban nem neked való. Ha még NINCS online követőtáborod (email listád vagy aktív Facebook oldalad vagy rendszeresen frissülő blogod ) akkor szintén nem ezzel a könyvvel érdemes kezdened. De ha a fentieket már kipipáltad, akkor erre a könyvre ÉGETŐ SZÜKSÉGED VAN, hogy rendszeres, masszív bevételi hullámokat generálj vállalkozásodban! Sablonizált, konkrét kivitelezési terveket kapsz saját sikerkampányaid megvalósításához, az általunk felszedett sokmilliós tapasztalat nyomán.
Szőllősi Gábor
Vita Crystal egyik vezetője
Sipos Zoltán
Marketingszöveg.com alapítója
Két éve még azt sem tudtuk kik ők és már a második könyvüket tartom a kezemben! András és Zsolt megint nagyot alkottak: számtalan példán keresztül, itthon tesztelt, működő modelleken vezetnek végig a kampányolás minden csínja-bínján, gyakorlatiasan, közérthetően, minden titkot felfedve - ahogyan azt tőlük megszokhattuk
Egyetlen egy dologban hiszek, az pedig az edukálás. Neked vállalkozóként kötelességed edukálni a fogyasztóidat a saját termékedről, szolgáltatásodról. Nagyon-nagyon- nagy segítségedre lesz ez az összeszedett eszköztár, amit előtted már leteszteltek és bizonyítottan működik.
Mi az átlagnál több kampányt csinálunk saját magunknak és ügyfeleknek, mégsem volt egy olyan sablonunk mint ami ebben a könyvben van, hogy melyik nap mi indul el és ez nagyon hiányzott. Nekem ez tetszik nagyon a könyvben, hogy sablonizálva, egységesítve vannak különböző elemek, amiket bármikor elő lehet venni. Kinyitja az ember a könyvet és aszerint végig tudja csinálni a saját kampányát.
Nekem az volt a nagy élmény ezzel a könyvvel, hogy magyar nyelven, rendszerezve, rengeteg példával, kezdőknek, középhaladóknak, haladóknak tud hasznos információkat adni. Még mi magunk is bevezetünk majd egy csomó dolgot amit innen tanultunk.
Deák Ferenc Istvánl
Grantis ügyvezető igazgatója
Pongor-Juhász Attila
Pongor Publishing Üzleti Bestseller könyvkiadó alapító-ügyvezetője
Szőke András és Domán Zsolt nem azok a "tipikus marketing-tanácsadók". Több saját online vállalkozást is üzemeltettek korábban és lexikonok helyett I tapasztalatból szerezték meg az online eladás tudását. Ha eleged van már a marketingelméletet újracsomagoló nagy gurukból és végre gyakorlatias tudást szeretnél kapni, akkor ez a könyv neked való.
Vissza