1.067.308

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

One Aim 2003. ősz

A Toyota Magazin - #7 Technológia/Művészet és mérnöki munka felsőfokon

Szerkesztő

Kiadó: Magánkiadás
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 82 oldal
Sorozatcím: One Aim
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 28 cm x 22 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A technológia a kulcs mindenhez, amit a Toyotánál megvalósítunk. Munkánk minden egyes aspektusa, legyen az akár közúti autókkal, emelővillás targoncákkal vagy Formula 1-es versenyzéssel... Tovább

Előszó

A technológia a kulcs mindenhez, amit a Toyotánál megvalósítunk. Munkánk minden egyes aspektusa, legyen az akár közúti autókkal, emelővillás targoncákkal vagy Formula 1-es versenyzéssel kapcsolatos, azt szolgálja, hogy a technológiai újítások csúcsán maradjunk. Be kell vallanom, kicsit csalódott voltam az F1 második idényében, a pályán elért eredményünkkel, bár úgy gondolom, a Panasonic Toyota Racing megmutatta, hogy az elkövetkezendő években a sportág egyik főszereplője lesz. Ebben az idényben a versenyek körülbelül 80%-ában a TF103-as versenyautónk az első tízben végzett, és gyakran futottunk pontszerző pozícióban a nagydíjak alatt. A bajnoki pontokat annak ellenére nehéz volt megszerezni, hogy a futamok előtt versenyképesnek bizonyultunk. Mi voltunk a leggyorsabbak a brazil GP szombat reggeli edzésén, az ötödik helyet ünnepelhettük az ausztráliai kvalifikációs edzésen, Monaco utcáin az első tízbe kvalifikáltuk magunkat, majd két héttel később a kanadai időmérő edzésen a hetedik és kilencedik helyet szereztük meg. A Nürburgringen a júniusi Európa Nagydíjon Olivier Panis pénteken és szombat reggel is az 1. pozíciót szerezte meg, ezek után a TF103-asok a hetedik és a tizedik helyre kvalifikálták magukat így egymás után másodszor került mindkét autónk az első tízbe a rajtrácson. Vissza

Tartalom

Tsumo Tomita3
Bevezető mondatok a Toyota Motorsport elnökétől
F1 verseny beszámoló6
Terítéken a Panasonic Toyota Racing második Formula 1-es szezonja
F1 versenynaptár22
Eredmények versenyről versenyre, és 2003. hátralévő versenyei
F1 technológia24
Exkluzív TF103 ábrázolás
Sebességre tervezve26
Milyen teljesítményre képes egy F1-es versenyautó a tervezés fázisában
Mérnöki verseny34
A versenyautó tartalékainak feltárása és felkészülés a versenyre
Adatelemzés42
Látogatás a csapat virtuális "könyvtárában"
Az új Toyota Prius44
Ricardo Zonta kipróbálta az izgalmasan új hibrid autónkat
Elérni az eget50
Aerodinamikusunk, René Hillhorst, a vitorlázórepülés világbajnokával
Remek kilátások58
A Toyota üzemanyag-cella meghajtása új világot nyit a vezetőknek
Biztos kezekben62
A Formula 1 biztonságtechnikája és a Toyota utcai autói
Kövesd a divatot66
A Panasonic digitális képkészítés varázslata
Indy 500 győzelem70
Toyota motor győzött a világhírű Indianapolis 500 versenyen
A finomítás csúcsa78
Ragadós fekete masszából csúcsteljesítményű kenőanyag
A forma jövője80
Járműtervező diákok megalkották az üzemanyag-cellás F1 versenyautót
Búcsúpillantás84
Egyedi látásmód
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem