1.060.299

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Olvasásmegértés/matematika

Feladatgyűjtemény I.

Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Országos Pedagógiai Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 101 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 28 cm x 20 cm
ISBN: 963-681-569-0
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal, illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Feladatgyűjteményünkben az általános iskola 4. és 8. évfolyamának tanulói számára Olvasásmegértés, a 8. osztályosok számára Matematika feladatok találhatók. A feladatok a tanulók tudásának az iskolai ellenőrzését és értékelését segítik elő. A feladatokat 1980-ban, egy országos felmérés eredményei alapján standardizáltuk. Az egyes feladatokhoz rendelt standard értékek azt mutatják, hogy az ország megfelelő életkorú (évfolyamú) tanulóinak hány százaléka tudja helyesen megoldani az adott feladatokat. Feladatgyűjteményünkkel segítséget szeretnénk adni az általános iskolákban folyó tanítás-tanulás néhány fontos eredményének az ellenőrzéséhez és értékeléséhez. Először röviden ismertetjük a feladatgyűjtemény létrejöttének a körülményeit, majd néhány gyakorlati tanácsot adunk a felhasználáshoz.
Az Országos Pedagógiai Intézet Tantervelméleti Osztálya, két évi előkészítés után, 1980 tavaszán reprezentatív felmérést bonyolított le az ország 70 általános iskolájában. A felmérést a kezdeményező... Tovább

Fülszöveg

Feladatgyűjteményünkben az általános iskola 4. és 8. évfolyamának tanulói számára Olvasásmegértés, a 8. osztályosok számára Matematika feladatok találhatók. A feladatok a tanulók tudásának az iskolai ellenőrzését és értékelését segítik elő. A feladatokat 1980-ban, egy országos felmérés eredményei alapján standardizáltuk. Az egyes feladatokhoz rendelt standard értékek azt mutatják, hogy az ország megfelelő életkorú (évfolyamú) tanulóinak hány százaléka tudja helyesen megoldani az adott feladatokat. Feladatgyűjteményünkkel segítséget szeretnénk adni az általános iskolákban folyó tanítás-tanulás néhány fontos eredményének az ellenőrzéséhez és értékeléséhez. Először röviden ismertetjük a feladatgyűjtemény létrejöttének a körülményeit, majd néhány gyakorlati tanácsot adunk a felhasználáshoz.
Az Országos Pedagógiai Intézet Tantervelméleti Osztálya, két évi előkészítés után, 1980 tavaszán reprezentatív felmérést bonyolított le az ország 70 általános iskolájában. A felmérést a kezdeményező osztály nevéről röviden TOF-80-nak neveztük el.
A TOF-80 keretében három teljesítményt, és ehhez kapcsolódóan, három kiegészítő jellegű területet vizsgáltunk. A teljesítmények a következők: olvasásmegértés, matematika, természettudományos kísérletezés. A kiegészítő területek pedig az alábbiak: a tanulók véleményének vizsgálata (a világnézet, a hazafiság, a kollektivitás és a munka néhány kérdésében), a tanulók szociális környezetének feltárása és közvéleménykutatás a pedagógusok körében. A felméréshez az egyes részvizsgálatok kutatói feladatlapokat és kérdőíveket szerkesztettek. A természettudományi kísérletezést gyakorlati helyzetben bonyolítottuk le. A pedagógus közvéleménykutatás keretében pedig egy részletes kérdőív kitöltését kértük a pedagógus kollegáktól. Megjegyezzük, hogy a matematika vizsgálata egybeesett egy több országra kiterjedő, nemzetközi adatfelvétellel (IEA). Feladatgyűjteményünk a felmérésben felhasznált olvasásmegértés és matematika feladatokat és feladatlapokat tartalmazza. Vissza

Tartalom

Bevezető3
Olvasásmegértés 4. osztály17
Olvasásmegértés 4. és 8. osztály31
Olvasásmegértés 8. osztály51
Matematika 8. osztály69
Melléklet96
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem