1.062.107

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Olvasás-írás munkalapok 1. osztály

A differenciált tanulásszervezéshez

Szerző
Szerkesztő
Grafikus
Lektor
Mogyoród
Kiadó: Ro-Ka Bt. Könyvkiadó és Terjesztő
Kiadás helye: Mogyoród
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 58 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 16 cm
ISBN: 963-81-7518-4
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A Munkalapok 1-1 oldalán csak egyféle gyakorlattípus található (sok kis képpel, szóval vagy mondattal). Ez a felépítés különösen lehetővé teszi, hogy a megcélzott tartalmat intenzíven gyakorolják elsőseink. A borító 2. oldalán áttekinthető, hogy melyik az a 18-féle feladattípus, amelyből megválasztható a gyakorlás anyaga. A gyakorlás sorrendjét csak a gyereket jól ismerő felnőtt választhatja meg célszerűen, azaz elsősünk pillanatnyi olvasási szintje, s nem a munkalapok sorrendje szerint érdemes haladnunk.
A munkalapok anyaga különösen a(z átmenetileg) lassabban haladók egyéni fejlesztését segítheti. Az elmúlt években diszlexia-terápiás foglalkozásokon is eredményesen használták. A fejlettebb olvasók ugyanezeket a feladatokat 2-3 hónappal korábban is képesek megoldani, vagy például a hátoldalon közölt olvasójátékoknál lehetnek társaik vagy a tanító segítői. Az utolsó 26 oldal gyakorlatait a szétvágás után rakosgatva-olvasva-játszva lehet a leghatásosabban felhasználni, akár többször... Tovább

Fülszöveg

A Munkalapok 1-1 oldalán csak egyféle gyakorlattípus található (sok kis képpel, szóval vagy mondattal). Ez a felépítés különösen lehetővé teszi, hogy a megcélzott tartalmat intenzíven gyakorolják elsőseink. A borító 2. oldalán áttekinthető, hogy melyik az a 18-féle feladattípus, amelyből megválasztható a gyakorlás anyaga. A gyakorlás sorrendjét csak a gyereket jól ismerő felnőtt választhatja meg célszerűen, azaz elsősünk pillanatnyi olvasási szintje, s nem a munkalapok sorrendje szerint érdemes haladnunk.
A munkalapok anyaga különösen a(z átmenetileg) lassabban haladók egyéni fejlesztését segítheti. Az elmúlt években diszlexia-terápiás foglalkozásokon is eredményesen használták. A fejlettebb olvasók ugyanezeket a feladatokat 2-3 hónappal korábban is képesek megoldani, vagy például a hátoldalon közölt olvasójátékoknál lehetnek társaik vagy a tanító segítői. Az utolsó 26 oldal gyakorlatait a szétvágás után rakosgatva-olvasva-játszva lehet a leghatásosabban felhasználni, akár többször is. (Egy-egy feladat képeit, szavait külön borítékban célszerű tárolni.)
Minden oldalon megadtuk a feladatokat elindító instrukciókat, így nemcsak a tanító, a szülő is segítheti gyermeke fejlesztését. Vissza

Tartalom

Az írásmozgás-koordináció fejlesztése "támpontokkal"
Írásmozgás-koordináció és pozíciós térelképzelés
Írásmozgás-koordináció és megkülönböztető képesség
Magánhangzók felismerése a szavakban ("szájtartások")
Szókezdő hangok és a betűk azonosítása
Szóvégi hangok és betűk azonosítása
Szavak hangokra bontása
Az összeolvasási képesség fejlesztése
Az összeolvasási képesség fejlesztése (szótagjáték)
Képek és szavak azonosítása magánhangzóik alapján
Betűpótlás szavakban
Szóábrázolás
Szószerkezetek ábrázolása
Mondatok ábrázolása
Lottójáték
Memóriajáték
Mondatok összeállítása
Történetek összeállítása
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem