1.066.456

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Oktatási segédlet Kommunikáció az egészségügyi szolgáltatásban modulhoz

Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: Egészségügyi Szakképző és Továbbképző Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 56 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Kedves Tanuló!
A betegápolás titkának elsajátításához újabb modulfüzetet tart a kezében. Az ápolási asszisztensek képzését segíteni szándékozó kiadvány nem könyv, nem a teljesség igényével készült... Tovább

Előszó

Kedves Tanuló!
A betegápolás titkának elsajátításához újabb modulfüzetet tart a kezében. Az ápolási asszisztensek képzését segíteni szándékozó kiadvány nem könyv, nem a teljesség igényével készült jegyzet, hanem segédlet. A füzet, mely a kommunikáció alapjaival foglalkozik, segítséget kíván adni a témához kapcsolódó lényeges elemek megismeréséhez. Az elméleti ismereteken túl saját élményű gyakorlatok támogatják a segítő foglalkozású szakemberek kommunikációs készségeinek fejlődését, melyhez javasoljuk az oktató által választott helyzetgyakorlatokat, az Ajánlott irodalom alapján. Vissza

Tartalom

Előszó 5
1. A kommunikáció 7
- 1.1. Kommunikáció fogalma 7
- 1.2. A kommunikátor, a befogadó, kód, jel, csatorna, információ 7
- 1.3. Verbális kommunikáció, nyelvhasználat és beszéd, a beszéddel szemben támasztott követelmények 8
- 1.4. A nem szóbeli közlés 9
- 1.5. A határozott önérvényesítés 12
- 1.6. A közlési aktust befolyásoló tényezők 16
- 1.7. A társmegismerés automatizmusai 19
- 1.8. Konfliktus-konfliktuskezelés 25
- 1.9. A meghallgatás és szabályai 28
- 1.10. Az énkép kialakulása és az önértékelés 29
- 1.11. Énvédő technikák, védekező mechanizmusok, elhárító mechanizmusok 31
- 1.12. Coping stratégiák
2. Szakmai kommunikáció 37
- 2.1. Etikai alapismeretek 37
- 2.2. Az adatkezelés alapszabályai az egészségügyi ellátásban 39
- 2.3. Információközlés eszközeinek haszálata 41
- 2.4. Kapcsolattartás, riasztás technikai eszközei 44
- 2.5. A tudás folyamatos fejlesztésének formái és szerepe 46
- 2.6. Szakmai önéletrajz, álláskeresés, állásinterjú 48
- 2.7. Szaknyelv alkalmazása 49
Tárgymutató 54
Ajánlott irodalom 55
Kiegészítő irodalom 55
Felhasznált irodalom 55
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Oktatási segédlet Kommunikáció az egészségügyi szolgáltatásban modulhoz
Állapot:
2.440 ,-Ft
12 pont kapható
Kosárba