1.062.087

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Ogilvy a reklámról

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: Park Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 221 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 25 cm x 19 cm
ISBN: 963-530-522-2
Megjegyzés: Fekete-fehér és színes fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Nyitány
"Gyerünk Fülöp király ellen!"
Én a reklámot nem tekintem se művészeti ágnak, se szórakoztató műfajnak - szerintem a reklám ismeretközlő eszköz. Amikor reklámot írok, nem arra törekszem,... Tovább

Előszó

Nyitány
"Gyerünk Fülöp király ellen!"
Én a reklámot nem tekintem se művészeti ágnak, se szórakoztató műfajnak - szerintem a reklám ismeretközlő eszköz. Amikor reklámot írok, nem arra törekszem, hogy az emberek "kreatívnak" találják. Azt akarom, hogy legyen annyira érdekes, hogy megvegyék miatta az árut. Vissza

Fülszöveg

David Ogilvy, "az amerikai reklámipar mágusa" (Time), számos világhírű reklámkampány alkotója és irányítója (Rolls Royce, Schweppes, Shell stb.) elárulja nekünk:
hogyan lehet állást szerezni egy reklámügynökségnél, hogyan kell vezetni a reklámügynökséget, hogyan válasszuk ki cégünknek a megfelelő reklámügynökséget, hogyan lehet olyan reklámot csinálni, amely sebes kattogásra készteti a pénztárgépet, hogyan kell megírni egy jó reklámszöveget, és rábírni az embereket, hogy el is olvassák, a tévéreklámok közül melyik az a 12 fajta, amely eladja az árut, és melyik az a négy - amely nem, hogy kell-e szex a reklámban, a kutatás 18 csodáját, amit a cég-cég reklámról tudni kell, mit tehet a reklám a jótékony célok érdekében, ki az a hat óriás, akik megteremtették a modern reklámot, és még sok mindent... Brutális őszinteséggel, csípős szellemességgel.

Tartalom

Nyitány7
A hatásos reklám9
Munkakörök a reklámszakmában31
Hogyan vezessük az ügynökséget?45
Hogyan szerezzünk ügyfeleket?58
Nyílt levél egy ügynökséget kereső ügyfélhez66
Jöjjön el a nyomtatott reklám reneszánsza70
A hatásos tévé- és rádióreklám103
A nagy cégek reklámozása117
Hogyan hirdessünk külföldi utazást?127
A cég-cég reklám titkai137
A "direct mail": első szerelmem és titkos csodafegyverem143
Reklám nemes célok érdekében150
Versenyfutás a Procter & Gamble céggel155
A kutatás 18 csodája158
Az a kevés, amit a marketingről tudok167
Amerika még mindig az élen?173
Az óriások: Lasker, Resor, Rubicam, Burnett, Hopkins és Bernbach189
Mi a baj a reklámmal?207
Megjósolok 13 változást218
Ajánlott irodalom219-221

David Ogilvy

David Ogilvy műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: David Ogilvy könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem