1.067.168

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Objektum-orientált programozás Turbo Pascal nyelven 7.0

Lépésről-lépésre OOP/Virtuális objektumok/Feladatok és algoritmusok/Grafika, animáció

Szerző
Lektor
Budapest
Kiadó: ComputerBooks Kiadói, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 236 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 16 cm
ISBN: 963-618-152-7
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrával.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Bevezetés1
Objektum-orientált programozás3
Objektumok4
Az objektum típus és metódus7
Program és az adatok9
Az objektum adatmezői és a metódus formális paraméterei13
Az adatrejtés elve13
Objektumok és unit15
Az objektumpéldányok létrehozása17
Statikus helyfoglalású objektumpéldányok17
Dinamikus helyfoglalású objektumpéldányok21
Az öröklődés29
Objektumok hierarchiája29
Példaprogramok az öröklődés használatára30
Statikus metódusok, az objektumok zártsága - korai kötés49
A sokalakúság54
Virtuális metódusok - késői kötés54
Absztrakt metódusok59
Dinamikus metódusok59
Objektívtípusok egyeztetése61
Hogyan tovább?67
Kidolgozott mintafeladatok69
Grafikus példa a virtuális metódusok használatára69
Láncolt lista készítése84
Tanulók nyilvántartása101
Különféle feladatok az objektum-orientált programozás gyakorlására121
Vektor feltöltése és kiíratása121
Karakterek adminisztrációja123
Áru rendelésének ellenőrzött beolvasása127
Tantárgy adatokból kerid kód számítása132
Célbalövés135
Szöveg kódolása Morze jelekre137
Permutáció139
Útvonal hossza142
Gépelési verseny146
A leghosszabb szigorúan monoton növekvő sorozat megkeresése148
Római számok kódolása150
Sakktáblán huszár mozgatása sorsolással152
Program futtatás adminisztrálása155
Titkosírás dekódolása157
Grafikus feladatok és animáció161
Négyzetek véletlenszerű rajzolása161
Kör és négyzet mozgatása163
Háromszög rajzolás167
Halászás172
Sorompó példaprogramok180
Kígyó mozgatása186
Autók mozgatása192
Összetett algoritmusok197
Fájl sűrítése és kifejtése197
Morze jelek szöveggé alakítása bináris fával205
Adatok rendezése209
Mandelbroot halmaz rajzolása222
Gömb rajzolása különféle axonometriában224
Közlekedési csomópont szimulálása227
A lemezmelléklet használata228
Gyakorló feladatok229
Irodalomjegyzék233
Tárgymutató235
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem