1.067.081

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Objektum-orientált programozás C++ nyelven - Floppy-val

C++ program lépésről lépésre/A nyelv tulajdonságai/C++ mint objektum-orientált nyelv/Többszintű öröklődés/Virtuális tagfüggvények/Operátorok átdefiniálása/Grafika, animáció

Szerző
Lektor
Budapest
Kiadó: ComputerBooks Kiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 376 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 16 cm
ISBN: 963-618-157-8
Megjegyzés: Floppy melléklettel.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Bevezetés5
C++ program lépésről-lépésre9
Az első C++ program9
Megjegyzések10
A C++ nyelv kulcsszavai11
A C++ nyelv azonosítói11
Alaptípusok12
Konstansok12
Egész konstansok12
Lebegőpontos konstansok14
A 32 bites adatok típusai, méretei és határai14
A karakter konstansok14
Sztring konstansok16
Enum konstansok16
Tárolási osztályok, hatáskörök16
Függvények tárolási osztályai17
Változók élettartama és hatásköre17
Egyszerű deklarátorok19
Módosító jelzők22
Típusdefiniáló (typedet) azonosítók24
A szabványos Input/Output használata25
Szabványos output30
Szabványos input32
A hibajelzés használata33
A szabványos I/O bemutatása példákon keresztül33
Az unset használata38
A get és a put38
Kifejezések40
Elsődleges kifejezések40
Operátorok41
Konverziók50
Aritmetikai konverziók50
Konverzió a char, az int és az enum típusok között51
Utasítások52
Kifejezés-utasítások52
Feltételes utasítás54
Egyéb vezérlésátadó utasítások58
Ciklusutasítások59
Mutatók63
A mutatók használata63
A void * típusú mutatók64
Mutatók értékadása64
Tömbök67
Kapcsolat tömbök és mutatók között69
Struktúrák és unionok72
Struktúrák megadása72
Hivatkozás a struktúra elemekre73
A bitmezők77
A union fogalma79
Függvények81
Előredefiniált függvények használata83
Típusváltoztató (type cast) operátor84
Programozó által definiált függvények85
Fájl kezelése93
Karaker írása és olvasása93
Különféle típusú adatok fájlkezelése96
String fájlkezelése101
Az ios osztály használata104
Bináris filekezelés106
A main függvény111
Az előfeldolgozó114
Szimbólumok és makrók114
Feltételes fordítás118
Előredefinált szabványos szimbólumok119
A Borland C++ saját előredefiniált szimbólumai az 5.02 verzióban119
Fájlbeépítés120
Fordítási hibaüzenetek 121
Implementáció-függő vezérlősorok121
C++ nyelv tulajdonságai 125
C++ hivatkozás (referencia) használata125
Egyszerű hivatkozások125
Hivatkozási típusú függvényparaméter126
C++ operátorok128
Az érvényességikör operátor128
A new és a delete operátorok129
A C++ mint objektum-orientált nyelv135
Az OOP alapjai135
Egységbezárás136
Alapfeladat: Műveletvégzés struct használatával136
A Műveletvégzés feladat objektum-orientált változatai138
Öröklés165
Öröklés az objektum-hierarchiában166
Objektum öröklése169
Objektum öröklése a Szamol tagfüggvény újradefiniálásával172
Az objektumok zártsága175
Sokalakúság (poliformizmus)178
Virtuális tagfüggvények178
Osztály típusú adattagra mutató pointer182
A sablonok alkalmazása öröklött objektumok esetén185
További lehetőségek a C++-ban188
Rokonok és barátok188
Függvények értelmezésének kiterjesztése (function overloading)190
Operátorok értelmezésének kiterjesztése (operator overloading)192
Operátor-függvények definiálása195
Mintapéldák műveleti jelek értelmezésének kiterjesztésére198
A halmaz típus műveletei198
A sztring típus és a hozzátartozó műveletek definiálása213
Nagyobb méretű programok futtatása233
Project fájl betöltése Borland 3.1 verzió esetén233
Project fájl létrehozása233
Műveletvégző feladat több modulban234
Futtatás Borland C++ 5.02 rendszerben237
C++ programok szöveges és grafikus üzemmódban239
Szöveg és grafika239
Programozás szöveges üzemmódban240
Programozás grafikus üzemmódban245
Grafikus programok és animáció252
Halászás252
Fénysorompó animációja259
F1. Új nyelvi elemek a Borland C++ 5.02 implementációban265
Logikai típus265
Új konverziós operátorok265
Futásidejű típusazonosítás267
A typename kulcsszó267
Kivételek kezelése268
Nevek érvényességének korlátozása269
Nagy bitszélességű karaktertípus270
A mutable kulcsszó271
Konstruktorok szigorú paraméterezése271
Objektum-orientált megközelítésű függvények273
Komplex aritmetika273
BCD aritmetika276
Függvények szöveges üzemmódban279
Függvények grafikus üzemmódban289
Borland C++ include fájlok321
Általános könyvtári függvények325
A lemezmelléklet használata369
Irodalomjegyzék371
Tárgymutató373
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem