1.067.081

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Object Windows

Objectum-orientált Windows programozás Borland C++ rendszerben

Szerző
Lektor
Budapest
Kiadó: ComputerBooks Kiadói, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 396 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 17 cm
ISBN: 963-7642-78-1
Megjegyzés: Floppy-melléklet nélkül. Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Bevezetés1
Bevezetés az ObjectWindows könyvtár használatába3
Az ObjectWindows hardver és szoftver igényei3
Windows programok sajátosságai3
Az ablakinformációk egységbezárása4
A Windows függvények egyszerűsített hívása5
Az automatikus üzenetkezelés6
A Windows alkalamazás helye a Windows rendszerben9
Az ObjectWindows jelölési konvenciói12
Az Object Windows hierarchiája13
Windows API függvények18
Windows üzenetek23
Üzenetküldés27
Felhasználó által definált üzenetek28
Programfejlesztés a CC++ rendszerben31
A Borland C++ rendszer részei31
Az erőforrásleíró file létrehozása33
A modul definíciós file33
Az ObjectWindows alkalmazások felépítése35
Fordítás parancssorból és a MAKE program segítségével47
ObjectWindows alkalmazások példák tükrében51
A Windows alkalmazások alapvető formái51
Egyszerű ObjectWindows alkalmazás51
Dinamikusan szerkeszthető könyvtárak (DDL) használata63
Menük használta72
Kurzorok használata82
Vezérlő objektumok85
Kezelőgombok86
A statikus és a szövegszerkesztő vezérlő
Listadobozok kezelése109
Kombinált listadoboz használata126
Görgető sáv (scrolll bar) kezelése135
Az ablak objektum speciális létrehozása140
Felhasználói input - dialógusdobozok147
Dialógusdoboz és pop-up gyermekablak használata147
Két dialógusdoboz együttműködése152
Jelszó lekérdezése158
Szöveg tervezése és kirajzolása158
Fontkészlet beállítása szabványos dialógusdobozból164
File Open szabványos dialógusdoboz használata165
Borland stílusú vezérlők166
Borland stílusú ablak alkalmazása166
Bejelentkező ablak készítése169
Egyedi Borland stílusú vezérlők170
MDI alkalmazások172
A TFileWindow osztály alkalmazása172
Eszközsor definálása MDI ablakhoz173
Geometriai alakzatok rajzolása MDI ablakban174
Egyéb Windows alkalmazások179
Grafikus ábra mozgatása és animáció179
Oszlopdiagramok készítése194
Szótár és szótanuló199
Bittérkép nyomtatása201
Függelék
Az ObjectWindows könyvtár objektumai203
Windows erőforrások tervezése (Resource Workshop)235
A Resource Workshop jellemzői235
Az erőforrások típusai237
Az erőforrás file-ok típusai238
A Resource Workshop menüi240
Erőforrások másolása252
Dialógus szerkesztő253
A vezérlő használata257
Align menü263
Control menü264
Option menü266
A Style dialógusdoboz közös opciói267
Nyomógom vezérlő268
Görgető sáv vezérlő270
Listadoboz271
Szövegszerkesztő vezérlő272
Statikus szöveg274
Kombinált doboz276
Egyedi vezérlőket tartalmazó dialógusdoboz készítése278
Felhasználói vezérlő hozzáadása278
Menük tervezése280
A menü-szerkesztő Menü menüpontja282
A menü erőforrás módosítása283
Menütétel törlése285
Menü tárolása285
Menü készítése szövegszerkesztővel285
Gyorsírótábla szerkesztése286
Sztringtábla szerkesztése294
Grafikus szerkesztő297
Eszközpaletta használata298
A két ablak osztásmezeje305
Nagyítás és kicsinyítés306
Nagyított kép mozgatása307
Háló megjelenítése307
Státusz sor307
Színek308
Szöveg írása310
Festőecset alakjának változtatása310
Festőminták kiválasztása311
Kiválasztott terület pozícionálása311
Kiválasztott terület újraméretezése312
A közös grafikus szerkesztő opciók beállítása312
Ikon szerkesztése313
Kurzor szerkesztése317
Bittérkép szerkesztése320
Font szerkesztése324
A C++ nyelvről C programozók számára329
A C++ nyelv története329
A C++ mint egy jobb C nyelv331
Kifejezések és operátorok342
Függvények366
A C++ mint objektum-orientált nyelv354
Osztályok definiálása a C++ nyelvben358
Adattagok358
Tagfüggvények359
Az osztály tagjainak elérése361
Az osztály objektumai362
Statikus osztálytagok használata364
Osztálytagokra mutató pointerek365
Konstruktorok és destruktorok366
Az osztályobjektumok inicializálása366
Kostruktorok366
Destruktorok369
Az objektum tagosztályának inicializálása369
Operátorok átdefiniálása370
A new és a delete operátorok átdefiniálása373
Felhasználó által definált típuskonverzió374
Az öröklödés mechanizmusa375
A származtatott osztályok375
Az alaposztály inicializálása375
A virtuális függvények378
Virtuális destruktorok379
Visuális alaposztályok379
Paraméterezett típusok (templates)381
Paraméterezett függvények381
Paraméterezet osztályok382
A C++ stream input/output384
Szabványos stream-ek385
Adatkivitel385
Adatbeolvasás386
A felhasználói típusok I/0 műveletei386
Egyszerű file I/0387
A lemezmelléklet használata389
A példaprogramok telepítése389
A lemezmelléklet389
A példaprogramok kifejtése DOS alatt389
A példaprogramok kifejtése Windows alatt390
Mintaprogramok listája393
Tárgymutató394
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Object Windows Object Windows

Floppy-melléklet nélkül.

Állapot:
3.940 ,-Ft
20 pont kapható
Kosárba