1.061.482

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Nyitott tanulás

Rendszerek és problémák a felsőszintű oktatásban

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: Felsőoktatási Pedagógiai Kutatóközpont
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 149 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 15 cm
ISBN: 963-401-055-5
Megjegyzés: Belső használatra! 800 példányban jelent meg.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A könyv, amit kezében tart az olvasó, az UNESCO által 1975-ben kiadott, a felsőszintű nyitott tanulási rendszereket feltérképező, mintegy 500 oldalas kötet két első, általános jellegű részét - az... Tovább

Előszó

A könyv, amit kezében tart az olvasó, az UNESCO által 1975-ben kiadott, a felsőszintű nyitott tanulási rendszereket feltérképező, mintegy 500 oldalas kötet két első, általános jellegű részét - az eredetinek egyötödét - tartalmazza, rövidítés nélkül Teljes egészében elhagytuk viszont az angol nyelvű kiadás zömét jelentő harmadik részt, amely esettanulmányok formájában részletekbe menően mutat be tizenhárom felsőszintű nyitott tanulási szisztémát. Döntésünket egyrészt terjedelmi szempontok motiválták, másrészt az a megfontolás, hogy a közölt anyagrész tartalmazza azokat az egyetemes érvényű tapasztalatokat, amelyeket a hazai gyakorlat a jövőben valamilyen formában hasznosíthat.
Ugyancsak változtatás nélkül közöljük az angolnyelvű kiadás ajánlásait, előszavát és bevezetését abból a célból hogy legalább némi képet adjunk a vállalkozás méreteiről, az eredeti kötet szerkezeti felépítéséről. Elhagytuk azonban mindazokat a lapalji jegyzeteket, amelyek az egyes esettanulmányokra utalnak.
Az esettanulmányok magyar fordítása a kérdéskörrel foglalkozó szakemberek számára hozzáférhető az OPKM és az FPK dokumentációjában. Vissza

Tartalom

ELŐSZÓ A MAGYAR KIADÁSHOZ 3
ELŐSZÓ 7
BEVEZETÉS 9
ELSŐ RÉSZ
PERSPEKTÍVÁK 13
I. fejezet NYITOTT TANULÁSI RENDSZEREK 15
II. fejezet OKTATÁSI KÉRDÉSEK 25
III. fejezet A HÍRKÖZLÉSI TECHNIKA HATÁSA 35
IV. fejezet ÚJÍTÁS ÉS TERVEZÉS 41
MÁSODIK RÉSZ
PROBLÉMÁK ÉS PRAXIS 53
V. fejezet A HALLGATÓK, HELYZETÜK ÉS IGÉNYEIK 57
VI. fejezet KUTATÁS ÉS ÉRTÉKELÉS 69
VII. fejezet A TANTERV ÉS AZ OKTATÁSI ESZKÖZÖK MEGVÁLASZTÁSA 81
VIII. fejezet A RÁDIÓ ÉS TELEVÍZIÓ ALKALMAZÁSA 99
IX. fejezet A TANFOLYAMOK ANYAGÁNAK ÖSSZEÁLLÍTÁSA ... 109
X. fejezet A TAPASZTALATOK FELHASZNÁLÁSA ÉS ÁTADÁSA ..119
XI. fejezet HATÉKONYSÁG ÉS KÖLTSÉGEK - A PÉNZÜGYI KERET 125
XII. fejezet A TERVEZŐKET ÉRINTŐ KÉRDÉSEK 133
XIII. fejezet A NYITOTT TANULÁS - ÚJ TAPASZTALATOK ÉS ÚJ KÉSZSÉGEK 139
XIV. fejezet A NYITOTT TANULÁS HATÁSA 145
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem