1.056.329

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

NLP - Sikeres eladás

Neurolingvisztikus programozás az új bazárban

Szerző
Fordító
Piliscsaba
Kiadó: Bioenergetic Kft.
Kiadás helye: Piliscsaba
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 222 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

MITŐL HATÉKONY AZ ELADÁSI ÉS TÁRGYALÁSI KOMMUNIKÁCIÓ?
J. Grinder és R. Bandler a hetvenes évek közepén elemezték a kor legnagyobb és leghatékonyabb kommunikátorainak munkásságát, mégpedig a... Tovább

Előszó

MITŐL HATÉKONY AZ ELADÁSI ÉS TÁRGYALÁSI KOMMUNIKÁCIÓ?
J. Grinder és R. Bandler a hetvenes évek közepén elemezték a kor legnagyobb és leghatékonyabb kommunikátorainak munkásságát, mégpedig a modellképzés szerint, azaz hogyan érnek el viselkedésváltozást a másik személynél.
Ez alapján alkották meg azokat az alapvető nyelvi és kommunikációs struktúrákat és viselkedésmintákat, amelyek alapfeltételei minden hatékony kommunikációnak. Tapasztalataikból gyakorlati modellt alkottak, amelyet neuro-lingvisztikai programozásnak neveztek el.
Így vált az addig intuitíven vagy ösztönösen használt sikeres kommunikáció tanulhatóvá és taníthatóvá. Az NLP a viselkedéskultúra minden olyan területén nagy változások hozott, ahol közvetlen emberi kommunikáció történik és az emberi képességek új versenyét indította el.
Ebben a könyvben Joseph O' Connor és Robin Prior a sikeres eladási és tárgyalási kommunikáció hatékony összefüggéseit strukturálták és jól tagolt, áttekinthető viselkedési műveleti rendszerbe foglalták össze. Vissza

Tartalom

Előszó a magyar kiadáshoz 2
Bevezető 7
Előszó 8
Köszönetnyilvánítás 9
Bevezetés 10
Első rész - Hogyan változik az eladás? 15
A Régi Bazár 17
Az Elektronikus Bazár 22
Az Új Bazár 25
Második rész - Az eladás folyamata 29
1. Miért vásárolnak az emberek? 31
2. Kérdések 36
3. Az eladás megtervezése 50
4. Lelőhelykutatás és kapcsolatfelvétel 64
5. A telefon 71
6. Összhang - kapcsolatépítés 82
7. A vevő nyelvhasználatának átvétele 92
8. Értékek, szabályok és döntési stratégiák 100
9. Termékbemutatók 112
10. Az üzlet megkötése és a vevőszolgálat 120
Harmadik rész - önmagunk ápolása 131
11. Kongruencia 133
12. Célok - Mit akarunk? 137
13. Értékek. Mi fontos? 144
14. Motiváció és munkastílusok 149
15. Mentális felkészülés 156
Negyedik rész - Üzletvezetés 165
16. Vezetés 167
17. A vállalati vezetés logikai szintjei 173
18. Szakmai tanácsadás és értekezletek 179
19. Szervezetfejlesztés és tanulás 185
Ötödik rész - Cselekvés 189
Az Új Bazárban alkalmazott képességek 191
Hatodik rész - Erőforrások 209
Irodalom 211
Szómagyarázat 212
Tárgymutató 218
A szerzőkről 223
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem