A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

NLP

Sikeres eladás

Szerző
Fordító
Budapest
Kiadó: Bioenergetic Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 222 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN: 963-8120-25-8
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A mai vállalatvezetés igen sokat foglalkozik az úgynevezett "új fogyasztóval". Ez a mitologikus teremtmény maga vásárol, nem úgy adnak el neki. Olyan kritikai gondolkodásmódot fejlesztett ki egyik... Tovább

Előszó

A mai vállalatvezetés igen sokat foglalkozik az úgynevezett "új fogyasztóval". Ez a mitologikus teremtmény maga vásárol, nem úgy adnak el neki. Olyan kritikai gondolkodásmódot fejlesztett ki egyik napról a másikra, amely mellett Victor Kiam elbújhat. A vállalatok stratégiai tervezési osztályai országszerte számítógépes áruforgalmazó rendszerekkel és/vagy irodai alkalmazottakkal váltják fel az ügynököket. A különböző szabályozási testületek mintha már vallásos buzgalommal próbálnák elérni, hogy az ügynökök végre arra a helyre kerüljenek, ami megilleti őket: a történelemkönyvekbe.
Ahogyan ez a gondolatébresztő könyv is hangsúlyozza, az eladás tisztességes szakma, amelyet a legkevésbé sem lehet önbecsülés nélkül művelni. Az eladás a vevőket is kielégíti, és családjukról is gondoskodni tudnak általa. Olyan szakma, amelyet csak azok a vállalatok járatnak le, akik gyenge színvonalú termékeket - és még gyengébb színvonalú vállalatvezetést - produkálnak. Tudjuk: nincsenek rossz katonák, csak rossz tisztek. Vissza

Tartalom

Előszó a magyar kiadáshoz2
Bevezető7
Előszó8
Köszönetnyilvánítás9
Bevezetés10
Hogyan változik az eladás?15
A Régi Bazár17
Az Elektronikus Bazár22
Az Új Bazár25
Az eladás folyamata29
Miért vásárolnak az emberek?31
Kérdések36
Az eladás megtervezése50
Lelőhelykutatás és kapcsolatfelvétel64
A telefon71
Összhang - kapcsolatépítés82
A vevő nyelvhasználatának átvétele92
Értékek, szabályok és döntési stratégiák100
Termékbemutatók112
Az üzlet megkötése és a vevőszolgálat120
Önmagunk ápolása131
Kongruencia133
Célok - Mit akarunk?137
Értékek. Mi a fontos?144
Motiváció és munkastílusok149
Mentális felkészülés156
Üzletvezetés165
Vezetés167
A vállalati vezetés logikai szintjei173
Szakmai tanácsadás és értekezletek179
Szervezetfejlesztés és tanulás185
Cselekvés179
Az Új Bazárban alkalmazott képességek191
Erőforrások209
Irodalom211
Szómagyarázat212
Tárgymutató218
A szerzőkről223
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem