Fülszöveg
__
A legtöbb marketinges arra fókuszál, amit kapni akar. A legjobb marketingesek arra fókuszálnak, hogy értéket adjanak.
A reklámozás világa megváltozott.
A cégek nagy része azonban továbbra is abban a hitben él, hogy a hirdetési költség meghatározása majd a pénz bedobálása az általuk választott felületekbe - jelenti a hirdetéskezelés elfogadott módját. Amikor pedig ez a módszer megkérdőjelezhető eredményeket hoz, vagy épp nem képesek felmérni, milyen eredmények is születtek belőle, elveszítik hitüket az adott felületekben ahelyett, hogy a saját hibás módszereiket vennék górcső alá.
Akik haladó szelleműnek tartják magukat:
Facebook és a Google hirdetésekbe dobálják a pénzt anélkül, hogy megértenék, milyen módon változott meg a média látképe, és hogy ehhez igenis hozzá kell igazítaniuk a stratégiájukat.
A könyv során végigvezetlek mindenen.
Mindenen, amit tudnod kell ahhoz, hogy tökélyre fejleszd a Facebook-hirdetések művészetét, és annyi érdeklődőt és vásárlót generálj...
Tovább
Fülszöveg
__
A legtöbb marketinges arra fókuszál, amit kapni akar. A legjobb marketingesek arra fókuszálnak, hogy értéket adjanak.
A reklámozás világa megváltozott.
A cégek nagy része azonban továbbra is abban a hitben él, hogy a hirdetési költség meghatározása majd a pénz bedobálása az általuk választott felületekbe - jelenti a hirdetéskezelés elfogadott módját. Amikor pedig ez a módszer megkérdőjelezhető eredményeket hoz, vagy épp nem képesek felmérni, milyen eredmények is születtek belőle, elveszítik hitüket az adott felületekben ahelyett, hogy a saját hibás módszereiket vennék górcső alá.
Akik haladó szelleműnek tartják magukat:
Facebook és a Google hirdetésekbe dobálják a pénzt anélkül, hogy megértenék, milyen módon változott meg a média látképe, és hogy ehhez igenis hozzá kell igazítaniuk a stratégiájukat.
A könyv során végigvezetlek mindenen.
Mindenen, amit tudnod kell ahhoz, hogy tökélyre fejleszd a Facebook-hirdetések művészetét, és annyi érdeklődőt és vásárlót generálj ezzel magadnak, amennyivel csak elbírsz: Mik az alapvető különbségek a hagyományos marketingcsatornák és a Facebook-hirdetések világa között?
Melyek a Facebook helyes és helytelen használatának módjai? Mi a meggyőző Facebook-kampány négy építőeleme? Hogyan kombináld ezeket a stratégiákat a legnagyobb hatás kiváltása érdekében? Mindezt egy olyan kérdéssorral és a hozzá tartozó válaszokkal zárjuk le, amelyhez bármikor visszanyúlhatsz, ha szeretnéd megállapítani, jó nyomon jársz-e.
Napjainkban a Facebook a legjobb közvetlen visszajelzésen alapuló hirdetési felület a világon.
Készen állsz arra, hogy a hirdetéseid megtérülése űrrakétaként hasítson? Akkor kezdjük!
Vissza