kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Nevelőmunka a bölcsődében és csecsemőotthonban | 7 |
A bölcsődék és a csecsemőotthonok feladatai | 9 |
Az egészséges három éven aluli gyermekeket ellátó intézmények tipusai és szociális funkciói | 9 |
A három éven aluli gyermekeket ellátó intézmények legfontosabb nevelési feladatai | 11 |
A kisgyermek intézeti nevelésének nehézségei | 14 |
Kérdések | 18 |
Javasolt irodalom | 19 |
A bölcsőde és csecsemőotthon nevelőotthon munkájának személyi feltételei | 20 |
A gondozónő szerepe a bölcsőde és a csecsemőotthon nevelő munkájában | 20 |
A helyes gondozónői szeretet | 20 |
A személyi állandóság jelentősége | 27 |
A személyi állandóság biztosításának feltételei | 29 |
A személyes felelősség jelentősége és biztositásának módja | 34 |
A gondozónő és a gyermek közötti jó kapcsolat jelei | 36 |
A gondozás és nevelés összefüggése | 39 |
Megfigyelési feladatok | 42 |
Kérdések | 44 |
Javasolt irodalom | 45 |
A nevelés tárgyi feltételei | 46 |
A gyermek tartózkodási helyének felszerelése és berendezése | 47 |
A játékszerek szerepe a gyermek fejlődésében | 60 |
Megfigyelési feladatok | 79 |
Kérdések | 81 |
Javasolt irodalom | 83 |
A nevelés módszerei | 85 |
Követelmények és tilalmak | 85 |
Helyes szokások kialakitása | 94 |
Meggyőzés és magyarázat | 98 |
Elismerés és dicséret | 100 |
A büntetés | 102 |
A példa | 106 |
Gondolatok a tanult nevelési módszerek alkalmazásáról | 107 |
Megfigyelési feladatok | 108 |
Kérdések | 109 |
Javasolt irodalom | 110 |
A gondozónő feladatai a gyermek játéktevékenységével kapcsolatosan | 111 |
A játék jelentősége a kisgyermek életében | 111 |
Az önfeledt, békés játék feltételeinek folyamatos biztosítása | 112 |
Hogyan segitsünk a gyerekek játékában? | 124 |
Hogyan lehet mindezeket a feladatokat teljesiteni? | 137 |
Megfigyelési feladatok | 138 |
Kérdések | 139 |
Javasolt irodalom | 140 |
A foglalkozások módszertana | 142 |
A foglalkozások szerepe a bölcsőde és csecsemőotthon nevelőmunkájában | 142 |
A környezet megismerését elősegitő foglalkozások | 150 |
A gyerekek alkotó tevékenységének elősegitése | 169 |
Testnevelést célzó foglalkozások | 186 |
A művészi alkotások megismerését, átélését elősegítő foglalkozások | 192 |
Megfigyelési feladatok | 200 |
Kérdések | 201 |
Javasolt irodalom | 202 |
Három éven aluli gyermekekkel kapcsolatos gyakori nevelési problémák | 204 |
Mi a teendő, ha a gyermek sir? | 205 |
Az ujjszopás | 210 |
Onánia | 217 |
Az étvágytalanság | 221 |
A félelem | 227 |
Megfigyelési feladatok | 236 |
Kérdések | 237 |
Javasolt irodalom | 238 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.