kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 356 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | A könyv 523 példányban jelent meg. 30 fekete-fehér ábrával illusztrálva. Tankönyvi szám: J 2-1166/a. Kézirat. |
A képességek fejlesztése a tanítási-tanulási folyamatban | |
Kelemen László: A gondolkodásfejlesztés pszichológiai problémái | 493 |
H. Aebli: A képzet és a művelet | 499 |
P. Ja. Galperin: A gyermek értelmi fejlődésének tanulmányozásához | 513 |
P. Ja. Galperin: A figyelem problémájához | 524 |
D. B. Elkonyin - V. V. Davidov: A mennyiség fogalmának bevezetése az I. osztályban | 559 |
J. S. Bruner: A struktúra fontossága | 598 |
Kürti Jarmila: Az alkotó tanulás, az alkotó jellegű ismeretszerzés fejlesztése és a problémamegoldó oktatás | 606 |
G. Clauss: Kognitív konfliktus és tanulási magatartás | 614 |
E. Z. Rothkopf: A mathemagén (tanulást eredményező) aktivitás fogalma | 624 |
Rusznyák Péter - Cseres Judit - Lénárd Ferenc: A problémafelvető gondolkodás fejlesztésének egy módszere | 632 |
Nagy Ferenc: A tanári kérdések gondolkodást fejlesztő hatása | 646 |
Salamon Jenő: A komplex matematikatanítási kísérlet hatása 2. és 4. osztályos tanulók gyakorlati problémamegoldásának fejlődésére | 658 |
Kelemen László: A programozott oktatás pszichológiai alapjai | 674 |
Barkóczy Ilona - Putnoky Jenő: A teljesítménymotíváció | 690 |
Barkóczy Ilona - Putnoky Jenő: A tanulási motíváció közvetlen formái | 694 |
Pléh Csaba: A szorongás, a siker és a kudarc hatása a kreatív gondolkodás néhány faktorára | 703 |
Gádorné Donáth Blanka - Harsányi istván: A pedagógus értékelő megnyilatkozásai a tanítási óra keretében | 716 |
A. I. Lipkina: A személyiségtényező szerepe a kisiskolások tanulmányi elmaradásának felszámolásában | 733 |
A pedagógus és a gyermek a nevelési folyamatban | |
Pataki Ferenc: A pedagógusközösség | 745 |
W. Correll: A tanár-diák viszony | 756 |
Buda Béla: A közvetlen emberi kommunikáció modern elmélete és ennek pedagógiai perspektívái | 766 |
D. G. Ryans: Tanári magatartásformák és tulajdonságok vizsgálata | 783 |
J. P. Johns: A tanári magatartás hatása a tanulók gondolkodási készségére | 800 |
U. Komoly Judit: A tanítói személyiség vizsgálatának módszere és néhány eredménye | 811 |
K. J. Kluge: PedagógiaI tréning és szabadtémás csoportfoglalkozás. - Gyakorlati lehetőségek hatékony pedagógiai magatartásformák megszerzésére viselkedési rendellenességeket mutató gyerekek tanárai számára | 822 |
H. C. Lyon: Emberközpontú nevelés az egész életre szóló tanulásért | 825 |
Porkolábné Balogh Katalin: Gondolatok az iskolai személyiséglapokról. Egy kísérleti személyiséglap terve | 829 |
Bakonyi Pál: Megismerni és fejleszteni, újra megismerni és továbbfejleszteni | 840-849 |