1.061.471

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Nemzetközi marketing

Egyetemi tankönyv/Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar

Szerző
Lektor
Budapest
Kiadó: Műegyetemi Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 176 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-420-836-3
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrával. Tankönyvi szám: 35082
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


A nemzetközi marketinget a szervezetek egy csoportja sajnálatos módon, a mai napig, pusztán a marketing egy részének tekinti. Egy olyan üzleti környezetben azonban, ahol mind nagyobb és nagyobb hangsúlyt kap a szervezetek nemzetközi szerepvállalása, és ahol a külföldi hatásoktól szinte egyetlen intézmény sem mentesül, már nem lehet a nemzetközi marketing feladatokat másodlagosnak tekinteni.
Minden intézménynek előbb vagy utóbb fel kell ismerni azt, hogy a nemzetközi piacok felé a hazaitól kisebb, vagy nagyobb mértékben, de eltérő marketing megközelítést kell alkalmazni, hiszen ez jelentheti nemzetközi tevékenységeik sikerét, eredményességét.
A nemzetközi marketing központi szerepének felismerése maga után vonja annak elfogadását is, hogy a nemzetközi marketinget nem lehet részlegesen megvalósítani, hanem kizárólag a feladatok teljeskörű, azok logikai egymásutániságát figyelembe vevő elvégzése eredményezheti a szervezetek nemzetközi sikerét.
A tankönyv áttekintést ad a... Tovább

Fülszöveg


A nemzetközi marketinget a szervezetek egy csoportja sajnálatos módon, a mai napig, pusztán a marketing egy részének tekinti. Egy olyan üzleti környezetben azonban, ahol mind nagyobb és nagyobb hangsúlyt kap a szervezetek nemzetközi szerepvállalása, és ahol a külföldi hatásoktól szinte egyetlen intézmény sem mentesül, már nem lehet a nemzetközi marketing feladatokat másodlagosnak tekinteni.
Minden intézménynek előbb vagy utóbb fel kell ismerni azt, hogy a nemzetközi piacok felé a hazaitól kisebb, vagy nagyobb mértékben, de eltérő marketing megközelítést kell alkalmazni, hiszen ez jelentheti nemzetközi tevékenységeik sikerét, eredményességét.
A nemzetközi marketing központi szerepének felismerése maga után vonja annak elfogadását is, hogy a nemzetközi marketinget nem lehet részlegesen megvalósítani, hanem kizárólag a feladatok teljeskörű, azok logikai egymásutániságát figyelembe vevő elvégzése eredményezheti a szervezetek nemzetközi sikerét.
A tankönyv áttekintést ad a nemzetközi marketing feladatokról, valamint azok egymásra hatásáról, rámutatva azokra a szituációkra, ahol stratégiai jelentőségű döntéseket kell hozni a nemzetközi marketing szakembereknek. Vissza
Fülszöveg Kép

Deli Zsuzsa

Deli Zsuzsa műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Deli Zsuzsa könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem