Előszó
Azok a felnőttek, akik kisgyermekek körében élnek, vagy hivatásuk az óvodás és kisiskolás gyermekek nevelése, nap mint nap szembekerülnek a gyermeki lélek sajátos szemléletmódjával, érzelmeivel,...
Tovább
Előszó
Azok a felnőttek, akik kisgyermekek körében élnek, vagy hivatásuk az óvodás és kisiskolás gyermekek nevelése, nap mint nap szembekerülnek a gyermeki lélek sajátos szemléletmódjával, érzelmeivel, kötődéseivel, gondolataival.
Nevelni és fejleszteni ismereteiket leginkább az képes, aki sok időt tölt velük, közel áll hozzájuk.
Lehet-e idegen nyelvet tanítani 4-8 éves gyermekeknek? Mi lehet a célja a nyelvtanításnak ebben az életkorban? Sokan és sokféle választ adnak ezekre a kérdésekre. A gyerekek mindent befogadnak, válogatás nélkül, s a velük foglalkozó felnőttek felelőssége, hogy az óvodai-iskolai nevelési programmal egyeztetve, a gyerek életkorának megfelelő érdeklődésüket azzal a céllal, hogy mind tágabb képet alkothassanak a kicsinyek az őket körülvevő világról.
E könyv szerzői részben nyelvtanári munkájuk során, részben többgyerekes anyaként tapasztalták, hogyan és milyen eredményt lehet elérni az említett korosztálynál az idegen nyelv bevezetésével.
Könyvünk megjelenésével azoknak szeretnénk segítséget nyújtani, akik kicsinyek nyelvtanításával foglalkoznak, nem feltétlenül tanórák keretében, hanem a napi élet eseményeihez kapcsolódva, "belopva" az idegen nyelvek létezését a gyerekek tudatába.
Bízunk benne, hogy haszonnal forgatják majd kiadványunkat, és sok élményben, örömben lesz részük a tanítás során.
Vissza