1.067.073

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketingkutatás

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: Akadémiai Kiadó Rt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 904 oldal
Sorozatcím: Marketing szakkönyvtár
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 25 cm x 19 cm
ISBN: 963-05-8307-0
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókat, illusztrációkat tartalmaz.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A könyv piackutatásban használt legalapvetőbb módszerek olvasmányos áttekintését adja sok kutatásból vett példával. A különböző módszerek felhasznál hatóságának, előnyeinek, hátrányainak leírásával megteremti azt a közös platfor mot, amire mind a piackutatással hivatásszerűen foglalkozók mind az azokat fel használók támaszkodhatnak. így közös „módszertani nyelvet" beszélve könnyebben koncentrálhatunk magukra a kutatási eredményekre és azoknak a marketingmunkában való felhasználására, ami a piackutatás legfontosabb célja. A könyvet mind az alap-, mind a másoddiplomás képzésben jól felhasználhatónak tartom, és javaslom mindazon szakemberek kézikönyvtárába, akik piackutatással foglalkoznak vagy piackutatási eredmények felhasználói. Remélem, ez a könyv is elősegíti, hogy minél több piackutatási projekt támogassa a magyar piacon végzett marketingmunkát.
Dr. Lengyel Emőke

a Piackutatók Magyarországi Szövetségének tiszteletbeli tagja
A gazdaságelméleti megállapítások gyakorlati... Tovább

Fülszöveg

A könyv piackutatásban használt legalapvetőbb módszerek olvasmányos áttekintését adja sok kutatásból vett példával. A különböző módszerek felhasznál hatóságának, előnyeinek, hátrányainak leírásával megteremti azt a közös platfor mot, amire mind a piackutatással hivatásszerűen foglalkozók mind az azokat fel használók támaszkodhatnak. így közös „módszertani nyelvet" beszélve könnyebben koncentrálhatunk magukra a kutatási eredményekre és azoknak a marketingmunkában való felhasználására, ami a piackutatás legfontosabb célja. A könyvet mind az alap-, mind a másoddiplomás képzésben jól felhasználhatónak tartom, és javaslom mindazon szakemberek kézikönyvtárába, akik piackutatással foglalkoznak vagy piackutatási eredmények felhasználói. Remélem, ez a könyv is elősegíti, hogy minél több piackutatási projekt támogassa a magyar piacon végzett marketingmunkát.
Dr. Lengyel Emőke

a Piackutatók Magyarországi Szövetségének tiszteletbeli tagja
A gazdaságelméleti megállapítások gyakorlati ellenőrzésének és alkalmazásának egyre inkább a milliónyi üzleti tranzakció számbavételére kell épülnie. A piacgazdaságba való visszatérés a magyar gazdaságban is megköveteli, hogy a piac jelenségeit módszertani igényességgel kutassuk. Naresh Malhotra könyve példaértékű, mert a mindennapi marketing releváns problémáira korszerű matematikai-statisztikai módszerek felhasználásával ad válaszokat. Világos, egyértelmű fogalomrendszere alapján a könyv alkalmas arra, hogy a nem marketing területen dolgozó szakemberek számára is kézikönyvként szolgáljon.
Zalai Ernő, akadémikus, tanszékvezető egyetemi tanár
Budapesti Corvinus Egyetem Vissza

Tartalom

I. RÉSZ BEVEZETÉS ÉS A MARKETINGKUTATÁS KORAI SZAKASZA 41
1. fejezet. Bevezetés a marketingkutatásba 43
2. fejezet. A kutatási probléma meghatározása és megközelítésének kidolgozása 75
Szakmai kilátások 108
Esettanulmányok 116
II. RÉSZ KUTATÁSI TERV KIALAKÍTÁSA 123
3. fejezet. Kutatási terv 125
4. fejezet. Feltáró kutatási módszerek: szekunder adatok 156
5. fejezet . Feltáró kutatási módszerek: kvalitatív kutatás 199
6. fejezet . Leíró kutatási módszerek: megkérdezés és megfigyelés 232
7. fejezet . Ok-okozati kutatás: kísérlet 273
8. fejezet . Mérés és skálaképzés: alapok és az összehasonlító skálaképzés 309
9. fejezet . Mérés és skálaképzés: a nem összehasonlító skálaképzési technikák 331
10. fejezet . Kérdőívszerkesztés és nyomtatványok tervezése 360
11. fejezet . Mintavétel: terv és eljárások 398
12. fejezet . Mintavétel: a végső és kiinduló mintanagyság meghatározása 429
Szakmai kilátások 459
Esettanulmányok 468
III. RÉSZ ADATGYŰJTÉS. ELŐKÉSZÍTÉS ÉS ELEMZÉS_479
13. fejezet . Terepmunka 481
14. fejezet . Adat-előkészítés 498
15. fejezet . Gyakorisági eloszlás, kereszttábla és hipotézisvizsgálat 525
16. fejezet . Variancia- és kovarianciaelemzés 570
17. fejezet . Korreláció és regresszió 602
18. fejezet . Diszkriminanciaelemzés 643
19. fejezet . Faktorelemzés 671
20. fejezet . Klaszterelemzés 698
21. fejezet . A többdimenziós skálázás és a conjoint-elemzés 722
Szakmai kilátások 760
Esettanulmányok 768
IV. RÉSZ KOMMUNIKÁCIÓ, NEMZETKÖZI ÉS ETIKAI VONATKOZÁSOK, NÉHÁNY ALKALMAZÁSSAL 783
22. fejezet. Jelentéskészítés és prezentálás 805
23. fejezet. Nemzetközi marketingkutatás 807
24. fejezet. Etikai kérdések a marketingkutatásban 828
Szakmai kilátások 851
Esettanulmányok 859
FÜGGELÉK
TÁRGYMUTATÓ

Naresh K. Malhotra

Naresh K. Malhotra műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Naresh K. Malhotra könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem