kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Licium -art Könyvkiadó és Kereskedelmi Kft. |
---|---|
Kiadás helye: | Debrecen |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 208 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 14 cm |
ISBN: | 963-8030-27-5 |
Összetartozunk | 3 |
A kisgyermek | |
Csak azt kövesd! | 5 |
Orvoshoz megyünk | 8 |
Szokások? | 11 |
Semmit se siettessünk! | 14 |
Belső képek - külső képek | 17 |
Különbség a lányok és fiúk között | 20 |
Idegesít a gyermekem! | 22 |
Lopott! | 25 |
A testvérkapcsolatok | 28 |
A gyermek elromlott | 30 |
Így is lehet... | 32 |
Teljesítmény | 36 |
Bizalom | 39 |
Alkalmazkodási zavarok az iskolában | 41 |
Így ne! - Ha lehet... | 43 |
Színes világunk ceruzái | 46 |
Miről beszélhetnének a tájékoztató füzetek? | 48 |
Terjed az erőszak | 51 |
A verésről | 56 |
A demokratikus fegyelmezés | 58 |
Lecke és tudatlanság | 62 |
Az autonómiára nevelés | 66 |
Önismeret | 69 |
Önnevelés és tevékenység | 72 |
Mi történik a tanár és a diák között? | 74 |
Konfliktusos nevelési helyzetek | 78 |
A példakép | 80 |
A természet gyógyít | 83 |
Mi lesz belőlük? | 92 |
A kamasz | |
Máris kamaszodik? | 95 |
A második születés kora | 98 |
Kamaszvilág - nehéz világ | 101 |
Lelki egészségvédelem | 107 |
Fiú és lány közötti barátság szerelem nélkül? | 110 |
A diákszerelem | 111 |
Első "szerelem"? | 113 |
Mit illik írni egy szerelmes levélben? | 116 |
Hány éves korban kezdhet nemi életet élni az ember? | 117 |
Változnia kell az iskolának is | 118 |
Mir ér az iskolai tudás? | 122 |
Demokratizmus az iskolában | 125 |
A felnőtt | |
Értékelés, elfogadás, bizalom | 127 |
A személyes kapcsolat mint a tanulás serkentője | 130 |
"Ha zavarba jövünk" | 132 |
Rendes - rendetlen | 134 |
A rend szükséglete | 135 |
A játék szükséglete | 137 |
A teljesítmény szükséglete | 138 |
Engedelmesség | 141 |
A félelem lélektana | 144 |
A szorongás fokozatai | 147 |
Agresszió | 149 |
Autonómia | 151 |
A szülői minta a párválasztásban | 154 |
Nevelési rendszerzavarok | 156 |
Intézményszintű fejlesztés | 160 |
A család | |
Tanulás a játékban | 163 |
"Bezzeg Jancsika tudja, te meg Julcsi nem tudod..." | 167 |
A gyermekkori neurózis és a válás | 169 |
A hagyományos és az újszerű egyensúlya a nevelésben | 171 |
Legjobb a család | 174 |
Mi lesz veled, család? | 176 |
Konfliktusok és feloldási lehetőségeik az iskola és a család között | 186 |
És újra kezdődik | 201 |