kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Magánkiadás |
---|---|
Kiadás helye: | Veszprém |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 170 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 14 cm |
ISBN: | 963-441-057-x |
A komparatív vizsgálat célja és jellege | 3 |
A komparatív elemzésst nehezítő körülmények | 5 |
Tantárgyköziség és tantrágy-felettiség | 6 |
Az "emberitényező" és az új technológiák | 8 |
Reprezentativitás és alkalmazhatóság | 10 |
Hipotézisek | 12 |
Hivatkozott irodalom | 13 |
Komparatív elemzésünk irányító szempontjai | 15 |
Az oktatástechnológia-fogalom komplexitása | 15 |
Cél-hierarchia és tartalomelemzés | 19 |
"Új módszerek és technikák", eszközök és eszközrendszerek | 23 |
Hivatkozott irodalom | 26 |
Oktatástechnológiai tantárgyspecifikus elemzés I.: | 27 |
A magyar nyelv tanítása - oktatástechnológiai alulnézetben | 27 |
Hivatkozott irodalom | 36 |
Történelemtanítás | 37 |
Hivatkozott irodalom | 58 |
Földrajztanítás | 60 |
Hivatkozott irodalom | 73 |
A biológia tanítása | 75 |
Hivatkozott irodalom | 87 |
A fizika tanítása | 88 |
Hivatkozott irodalom | 97 |
A matematika tanítása | 98 |
Hivatkozott irodalom | 107 |
Oktatástechnológiai tantárgy- és területspecifikus elemzés II.: | 109 |
A technika tanítása | 109 |
Hivatkozott irodalom | 117 |
Szakmunkásnevelés | 119 |
Hivatkozott irodalom | 132 |
Pedagógiai Technológia | 134 |
Alapozó monográfia | 134 |
Fogalom-értelmezés | 137 |
Számítógéppel támogatott oktatás | 142 |
Pedagógiai programcsomag | 145 |
Médium-kiválasztás | 154 |
Oktatási folyamat-szervezés, tanulási folyamat-szabályozás | 156 |
Oktatócsomag válfajai és egyebek | 157 |
Hivatkozott irodalom | 159 |
Következtetések és nyitott kérdések | 162 |