1.062.389

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Nagy Sándor nyomdokain

Szerző
Eger
Kiadó: Eszterházy Károly Főiskola
Kiadás helye: Eger
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 177 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-615-5621-23-9
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrával.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

"Ezzel kapcsolatban hadd említsem meg, hogy volt egy olyan nagy álmom és elképzelésem, hogy egy olyan integrált pedagógiát volna jó létrehozni, amelyben oktatáselméletet és neveléselméletet tanítani, mert a pedagógusjelölt nem gondolkodik külön féltekéjében neveléselméletről és oktatáselméletről. Az ő fejében integráltan együtt kell lennie az oktatáselméleti és a neveléselméleti, sőt a pedagógiai pszichológiai, oktatástechnológiai és szakmetodikai ismereteknek is. Nos, a jelenleginél az oktatástechnológia segítségével kialakuló egzaktabb didaktika a jelenleginél mindenképpen egzaktabb, kevésbé jelszószerű neveléselméletet igényelne, mert csak egy ilyennel tudna olyan integrációba és kooperációba lépni, hogy együttesen és hatékonyan tudnának működni.
Szóval az oktatástechnológia számomra nem cél, hanem eszköz az egzaktabb didaktika szolgálatában és a didaktika sem cél, hanem eszköz egy integrált pedagógia szolgálatában.
Ettől, attól tartok még messze vagyunk, de közel még... Tovább

Fülszöveg

"Ezzel kapcsolatban hadd említsem meg, hogy volt egy olyan nagy álmom és elképzelésem, hogy egy olyan integrált pedagógiát volna jó létrehozni, amelyben oktatáselméletet és neveléselméletet tanítani, mert a pedagógusjelölt nem gondolkodik külön féltekéjében neveléselméletről és oktatáselméletről. Az ő fejében integráltan együtt kell lennie az oktatáselméleti és a neveléselméleti, sőt a pedagógiai pszichológiai, oktatástechnológiai és szakmetodikai ismereteknek is. Nos, a jelenleginél az oktatástechnológia segítségével kialakuló egzaktabb didaktika a jelenleginél mindenképpen egzaktabb, kevésbé jelszószerű neveléselméletet igényelne, mert csak egy ilyennel tudna olyan integrációba és kooperációba lépni, hogy együttesen és hatékonyan tudnának működni.
Szóval az oktatástechnológia számomra nem cél, hanem eszköz az egzaktabb didaktika szolgálatában és a didaktika sem cél, hanem eszköz egy integrált pedagógia szolgálatában.
Ettől, attól tartok még messze vagyunk, de közel még semmiképpen sem. De remélem, hogy el fogunk ide érkezni." Vissza

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Nagy Sándor nyomdokain Nagy Sándor nyomdokain
Állapot:
3.740 ,-Ft
19 pont kapható
Kosárba