1.067.017

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Didaktikai olvasmánygyűjtemény

A pedagógia című egységes tanárképző főiskolai tankönyvhöz/Kézirat/Tanárképző főiskolák

Szerző
Budapest
Kiadó: Tankönyvkiadó Vállalat
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 219 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Kézirat. Fekete-fehér ábrákkal. Tankönyvi száma: J 11-766.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

A didaktika tudományának helyzete3
A neveléstudomány helyzete, feladatai, intézményei, kapcsolatai más tudományokkal3
Nagy Sándor: A tantervi kutatások és az oktatáselmélet jövője7
Az iskolareform és az oktatás tartalma19
Az 1961. évi III. törvény és az oktatás tartalma19
Az általános iskola célja és feladatai25
Óraterv az osztott általános iskolák számára25
Az állami oktatás helyzetéről és fejlesztésének feladatairól - A Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága 1972. június 15-i határozata26
A gazdasági-társadalmi és tudományos-technikai fejlődésnek az iskolai nevelésre és oktatásra kiható fő tényezői40
Marx György: A műveltség dinamikája47
Dr. Ballér Endre: A tantervek alapvető összefüggéseiről55
Horváth György: A tananyag és a tankönyv struktúrája58
Az oktatási-tanulási folyamat65
L. N. Landa: Pedagógia és kibernetika65
Dr. Zukovits Imre: Az algoritmus didaktikai értelmezése78
Fügh Rezsőné: Programozott nyelvtani anyagrészek a 4. osztály számára83
Egy elágazó program néhány lépése99
Az oktatási szervezeti és munkaformái, módszerei és eszközei103
Dr. Füle Sándor: Tanulásra nevelés az általános iskolában103
Faragó László: Tantárgycsoportos tanítás111
Pécsinger László: Az oktatási folyamat korszerűsítésének néhány kérdése az egésznapos iskolában116
Tihanyi Andor: A feladatlapos munkáról126
Nagy Istvánné: A munka- és feladatok didaktikai értéke143
A tanulmányi eredmény ellenőrzése és értékelése149
Ellenőrzés-értékelés-osztályozás149
A 118/1972./M.K.8./MM. számú utasítás az általános iskolák 1. osztályos tanulóinak osztályozásáról155
A 143/1972./M.K.18./MM. számú utasítás az általános iskolai tanulók félévi osztályozásáról156
Irányelvek a művelődésügyi miniszter 143/1972. (M.K.18./MM. számú utasításának végrehajtásához)157
A művelődésügyi miniszter 148/1973./M.K.14./MM számú utasítása a tanulmányi átlagosztályzat és az érettségi vizsga fokozatainak megszüntetéséről159
Speciális didaktikai kérdések161
A művelődésügyi miniszter levele az első osztályosok tanévvesztésének csökkentéséről161
Módszertani levél az óvoda és az általános iskola közötti kapcsolatról és az általános iskola 1. osztályában folyó oktató-nevelő munka színvonalának emeléséről165
Az átmenet megkönnyítése az általános iskola 4. osztályából az 5. osztályba 183
Tölgyesi József: Az önálló órák szervezése, vezetése és ellenőrzése az összevont osztályú tanulócsoportok 1-4. osztályaiban199
Tölgyesi József: A heti terv készítésének néhány gyakorlati problémája az összevont 1-4. osztályú tanulócsoportokban202
Függelék
Az alsó-, közép- és felsőfokon iskolázók aránya a megfelelő korú népesség %-ában (1967 körül)208
Az állami oktatás számokban209
Néhány didaktikai szemléltető táblázat214
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Didaktikai olvasmánygyűjtemény Didaktikai olvasmánygyűjtemény Didaktikai olvasmánygyűjtemény Didaktikai olvasmánygyűjtemény Didaktikai olvasmánygyűjtemény Didaktikai olvasmánygyűjtemény Didaktikai olvasmánygyűjtemény Didaktikai olvasmánygyűjtemény Didaktikai olvasmánygyűjtemény Didaktikai olvasmánygyűjtemény

A borító kopottas, több lappal együtt enyhén foltos, rajtuk aláhúzás és jelölés látható. A gerincen bejegyzés látható.

Állapot:
980 ,-Ft
5 pont kapható
Kosárba