1.062.077

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Nagy Kreatív Könyv 2007

Amire a magyar reklám képes

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: Professional Publishing Hungary Kiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Vászon
Oldalszám: 272 oldal
Sorozatcím: Nagy Kreatív Könyv
Kötetszám: 12
Nyelv: Magyar   Angol  
Méret: 34 cm x 24 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes fotókkal gazdagon illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

2007-ben tizenkettedik alkalommal jelenik meg a Nagy Kreatív Könyv, a magyar reklámszakma előző évi vizuális teljesítményének gyűjtőalbuma. Idén, immáron szokásunkhoz híven, követve a kommunikációs szolgáltatások piacának alakulását, tovább bővítettük a könyv tartalmát. A már évek óta megszokott kategóriák mellett idén a korábbinál hangsúlyosabban, szolgáltatástípusok alapján kategorizálva jelennek meg a könyvben a nyomdák, továbbá helyet kaptak a BTL-megoldásokat kivitelező cégek, díszlet- és dekorációgyártó stúdiók is.
Abban nem történt semmi változás a korábbi évekhez képest, hogy a Nagy Kreatív Könyvben idén is közreadjuk az összes fontos hazai reklámverseny eredményeit, és beszámolunk azokról a külföldi versenyekről is, amelyeken a magyar kreatívok indultak.
A kiadvány az elmúlt évek során olyan referenciaalbummá vált, amely egy teljes év reklámpiaci munkáinak összegyűjtésével és bemutatásával megkerülehetetlen munkaeszközévé vált mindenki számára, aki a kommunikációs iparban... Tovább

Fülszöveg

2007-ben tizenkettedik alkalommal jelenik meg a Nagy Kreatív Könyv, a magyar reklámszakma előző évi vizuális teljesítményének gyűjtőalbuma. Idén, immáron szokásunkhoz híven, követve a kommunikációs szolgáltatások piacának alakulását, tovább bővítettük a könyv tartalmát. A már évek óta megszokott kategóriák mellett idén a korábbinál hangsúlyosabban, szolgáltatástípusok alapján kategorizálva jelennek meg a könyvben a nyomdák, továbbá helyet kaptak a BTL-megoldásokat kivitelező cégek, díszlet- és dekorációgyártó stúdiók is.
Abban nem történt semmi változás a korábbi évekhez képest, hogy a Nagy Kreatív Könyvben idén is közreadjuk az összes fontos hazai reklámverseny eredményeit, és beszámolunk azokról a külföldi versenyekről is, amelyeken a magyar kreatívok indultak.
A kiadvány az elmúlt évek során olyan referenciaalbummá vált, amely egy teljes év reklámpiaci munkáinak összegyűjtésével és bemutatásával megkerülehetetlen munkaeszközévé vált mindenki számára, aki a kommunikációs iparban dolgozik - akár hirdetői, akár ügynökségi, akár médiatulajdonosi oldalon. Vissza

Tartalom

Előszó7
Ahol a kreativitást díjazzák9
Reklámügynökségek33
Kreatívügynökségek141
Integrált kommunikációs ügynökségek155
Design stúdiók165
Grafikai stúdiók181
Interaktív ügynökségek185
BTL-ügynökségek219
Munkaügynökségek223
Fotóstúdiók, fotósok227
Rendezvényszervező ügynökségek
Alternatív médiafelületek235
Díszlet és dekoráció241
Újságok, magazinok és periódikák nyomtatása245
Nagyformátumú nyomtatás251
Digitális nyomtatás255
Index261
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Nagy Kreatív Könyv 2007 Nagy Kreatív Könyv 2007
Állapot:
4.480 Ft
2.240 ,-Ft 50
34 pont kapható
Kosárba