kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Mozaik Oktatási Stúdió |
---|---|
Kiadás helye: | Szeged |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 206 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | 963-697-058-0 |
Megjegyzés: | Tankönyvi szám: MS-2911. Néhány fekete-fehér ábrával. |
Bevezető | 9 |
A pedagógiai programok készítését segítő publikációk | 14 |
Az értelem kiművelése | |
A tanulási motívumok fejlesztése | 15 |
Tanulási motívumok és tanulási módok | 16 |
A megismerési vágy fejlesztése | 18 |
A felfedezési vágy fejlesztése | 22 |
A játékszeretet és az alkotásvágy fejlesztése | 24 |
A tanulási teljesítményvágy optimalizálása | 27 |
A tanulási életprogram fejlődésének segítése | 33 |
A kognitív képességek fejlesztése | 36 |
Kognitív rutinok (műveletek) | 37 |
Felismerés és kivitelezés, kapcsolás, aktiválás és előrejelzés | 38 |
Gondolatképzés és igazságértékelés | 39 |
Összevonás | 43 |
Összehasonlítás és csúsztatás | 46 |
Azonosítás és besorolás | 47 |
Sorrendfelismerés és sorképzés | 48 |
Belátás (összefüggés-felismerés) | 50 |
Elemi kombinálás | 51 |
Tapasztalati következtetés | 52 |
Megismerés | 56 |
Megfigyelés | 57 |
Átkódolás | 58 |
Értékelés | 59 |
Értelmezés | 59 |
Bizonyítás | 60 |
Kognitív kommunikáció | 61 |
Ábraolvasás és ábrázolás | 61 |
Tapasztalati és értelmező nyelvtudás | 62 |
Beszéd és beszédértés | 63 |
Írás és olvasás | 64 |
Formalizált kommunikáció | 65 |
Gondolkodás | 65 |
Viszonyítás | 66 |
Általánosítás és osztályozás | 67 |
Problémamegoldás | 69 |
Explicit gondolkodás | 70 |
Tanulás | 71 |
A tanulási módok optimalizálása | 72 |
Tapasztalati és értelmező tanulás | 73 |
Önálló és szociális tanulás | 75 |
Ajánlott irodalom | 78 |
Segítő életmódra nevelés | |
Szociális kompetencia | 81 |
Sajátos szociális értékrendek és a globális szociális értékrend | 82 |
A szociális kompetencia működés és komponenskészletei | 85 |
A szociális kompetencia fejlődése | 87 |
Az egyéni szociális értékrend fejlesztése | 92 |
Szociális hajlamok | 93 |
Szociális attitűdök és szociális meggyőződések | 109 |
A szociális képességrendszer fejlesztése | 111 |
A szociális komponenskészletek gyarapodásának segítése | 111 |
A szociális kommunikáció fejlesztése | 116 |
A szociális érdekérvényesítés fejlesztése | 119 |
Ajánlott irodalom | 133 |
Egészséges és kulturált életmódra nevelés | |
Személyes kompetencia | 135 |
A személyes kompetencia szabályozói és komponenskészletei | 136 |
A személyes kompetencia és az egyéni tudat fejlődése | 142 |
A személyes motívumok fejlesztése | 147 |
Önkiszolgálási motívumok | 147 |
Önvédelmi motívumok | 153 |
A szuverenitás motívumai | 155 |
Önértékelési motívumok | 158 |
A személyes képességek fejlesztése | 160 |
Önkiszolgálási képességek | 160 |
Önvédelmi képességek | 168 |
A szuverenitás képessége | 170 |
Önreflexív képességek | 171 |
Az egyéni tudat fejlődésének segítése | 174 |
Általános személyes világtudat | 175 |
Éntudat | 178 |
Ajánlott irodalom | 185 |
A szakmai képzés alapozása | |
Az alkotóképesség fejlesztése | 187 |
Tág értelemben vett alkotóképesség | 188 |
Tapasztalati alkotóképesség | 190 |
Értelmező alkotóképesség | 192 |
Tehetséggondozás | 194 |
A differenciálás formális eszközei | 196 |
A differenciálás szervezeti lehetőségei | 197 |
Differenciálási módok | 199 |
Ajánlott irodalom | 199 |
Tárgymutató | 201 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.