1.062.439

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A Tanító 13.

Módszertani füzetek/Folyamattervek - óratervek 3-4. osztály

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Ifjúsági Lap- és Könyvkiadó Vállalat
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 38 oldal
Sorozatcím: A Tanító
Kötetszám: 13
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 17 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet:
"Folyamatterv vagy óravázlat?
Az alsó tagozatos anyanyelvi nevelés mai gyakorlatában nehéz elképzelni, hogy egy tevékenységcsoport vagy feladatsor megoldása belefér egyetlen tanítási óra... Tovább

Előszó

Részlet:
"Folyamatterv vagy óravázlat?
Az alsó tagozatos anyanyelvi nevelés mai gyakorlatában nehéz elképzelni, hogy egy tevékenységcsoport vagy feladatsor megoldása belefér egyetlen tanítási óra negyvenöt percnyi keretébe. Az alapkészségeket és képességeket együttesen, egymással összekapcsolva fejlesztő integrált anyanyelvi nevelés lényege éppen a tanítási órák időkereteit szétfeszítő folyamatszerűség. Egy-egy konkrét tevékenységkörben vagy feladat megoldásakor az éppen soron lévő folyamatszakaszban egyszerre több eljárást is alkalmazhatunk, alkalmazunk. Az egymáshoz rendelt tevékenységfajtákat, illetve az elvégzésükre alkalmas eljárásokat az anyanyelvi nevelés folyamatában az aktuális céljainknak megfelelő sorrendben kezdeményezzük s a céljaink támogatására elegendő terjedelemben vonjuk be a folyamatba. A feladatok megoldása érdekében végzett tevékenységek, tevékenységcsoportok tehát ritkán érnek véget egy tanítási órán, többségük átvezet a következő anyanyelvi óra vagy órák munkáltatásába. Ezért fontos, elvi és metodikai kérdése a tervezésnek az, hogy a tanító ne "tanítási órá"-ban gondolkozzék, hanem az éppen soron lévő fontosabb célokban, az ezek megoldására legalkalmasabb tevékenységformákban és feladatokban. Ezekhez rendelje hozzá az eredményes végzésüket biztosító módszereket és eljárásokat. Ezt a célok felől építkező folyamattervezést igyekeztem megvilágítani a 3. és 4. osztályos Anyanyelvünk tankönyvek használatát ciklusról ciklusra elemző munkámmal, e kötet "társai"-val." Vissza

Nagy J. József

Nagy J. József műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Nagy J. József könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem