A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Mozgókép és médiaismeret 2.

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Celldömölk
Kiadó: Pauz-Westermann Könyvkiadó Kft.
Kiadás helye: Celldömölk
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 252 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 27 cm x 20 cm
ISBN: 978-963-9432-48-2
Megjegyzés: Színes és fekete-fehér fotókkal illusztrálva. Tankönyvi szám: PK-0224.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Akik látják az írást, akik zajosan Lapozzák a gazdagon illusztrált könyveket, akik a fekete és a piros tintával készült képek és szavak birtokában vannak - ők vezetnek bennünket, ők irányítanak minket, ők mutatják a követendő utat.
(Ismeretlen írnok, 16. sz.)
Ma - először a történelemben - a történeteket nem a szülő, az iskola, a törzs, az egyház, még csak nem is az adott ország, vagy nyelv találja ki, hanem globális kereskedelmi vállalkozások. A gyerekek olyan közegben nőnek fel, amelyiket nem a szülők és a közösség értékvilága, hanem a globális marketingstratégia kívánalmai határoznak meg.
(George Gerbner, a médiaszociológia professzora 1986)
A populáris kultúra a városi kisember tapasztalataira és értékszemléletére építi fel a mondanivalóját. Az utca embere, a mindennapi ember megtestesítője és egyben referenciája a társadalmi rendnek. Az ő érdekének, ízlésének, látásmódjának a megformálása a cél a tévében, ahol egyensúlyt kell képezni a káosz és a rendőrállam között.
(Todd... Tovább

Fülszöveg

Akik látják az írást, akik zajosan Lapozzák a gazdagon illusztrált könyveket, akik a fekete és a piros tintával készült képek és szavak birtokában vannak - ők vezetnek bennünket, ők irányítanak minket, ők mutatják a követendő utat.
(Ismeretlen írnok, 16. sz.)
Ma - először a történelemben - a történeteket nem a szülő, az iskola, a törzs, az egyház, még csak nem is az adott ország, vagy nyelv találja ki, hanem globális kereskedelmi vállalkozások. A gyerekek olyan közegben nőnek fel, amelyiket nem a szülők és a közösség értékvilága, hanem a globális marketingstratégia kívánalmai határoznak meg.
(George Gerbner, a médiaszociológia professzora 1986)
A populáris kultúra a városi kisember tapasztalataira és értékszemléletére építi fel a mondanivalóját. Az utca embere, a mindennapi ember megtestesítője és egyben referenciája a társadalmi rendnek. Az ő érdekének, ízlésének, látásmódjának a megformálása a cél a tévében, ahol egyensúlyt kell képezni a káosz és a rendőrállam között.
(Todd Gitlin, médiaszociológus 1985) Vissza
Fülszöveg Kép
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem