1.061.411

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Mozgókép- és médiaismeret munkafüzet - A változat

Munkafüzet a Mozgókép- és médiaismeret 14-15 évesek számára című tankönyvhöz

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Celldömölk
Kiadó: Pauz-Westermann Könyvkiadó Kft.
Kiadás helye: Celldömölk
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 44 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér fotóval. Tankönyvi szám: PK-01068A. 3., átdolgozott kiadás
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A tankönyv célja, hogy a tanulók alapszinten megismerjék a filmes, mozgóképnyelvi és médiaismereteket, és a megszerzett tudás birtokában képessé váljanak önállóan és kritikusan, nyitott szemlélettel használni a hagyományos és új médiumokat. Felépítésében követi az általános iskolai tankönyvek struktúráját, vagyis művelődéstörténeti áttekintéssel, az egyes részek logikus egymásra épülésével mutatja be az információ szerepének alakulását, a tömegkommunikáció sajátosságait, funkcióját, hatását, valamint a mozgóképi szövegek ábrázolásmódjának alapvető jellegzetességét, a valóság - ábrázolás - értelmezés speciális viszonyát.
A tankönyv erénye a kép és szöveg egymást erősítő megjelenése, amelyek a motiválás elsődleges eszközei is, mert felkeltik a tanulók érdeklődését a tantárgy és a tankönyv iránt. Tudatosan, a tanulók által ismert személyek és filmek képei kerültek be a tankönyvbe, ez az életszerűséget, az érdeklődést egyaránt biztosítja. A táblázatok, diagramok, az összefoglalások jól... Tovább

Fülszöveg

A tankönyv célja, hogy a tanulók alapszinten megismerjék a filmes, mozgóképnyelvi és médiaismereteket, és a megszerzett tudás birtokában képessé váljanak önállóan és kritikusan, nyitott szemlélettel használni a hagyományos és új médiumokat. Felépítésében követi az általános iskolai tankönyvek struktúráját, vagyis művelődéstörténeti áttekintéssel, az egyes részek logikus egymásra épülésével mutatja be az információ szerepének alakulását, a tömegkommunikáció sajátosságait, funkcióját, hatását, valamint a mozgóképi szövegek ábrázolásmódjának alapvető jellegzetességét, a valóság - ábrázolás - értelmezés speciális viszonyát.
A tankönyv erénye a kép és szöveg egymást erősítő megjelenése, amelyek a motiválás elsődleges eszközei is, mert felkeltik a tanulók érdeklődését a tantárgy és a tankönyv iránt. Tudatosan, a tanulók által ismert személyek és filmek képei kerültek be a tankönyvbe, ez az életszerűséget, az érdeklődést egyaránt biztosítja. A táblázatok, diagramok, az összefoglalások jól segítik az összefüggések rendszerezését.
Az egyes anyagrészek bevezető feladatokkal kezdődnek, a tankönyv magyarázó szövegeit, a kérdéseket, feladatokat és a munkafüzet didaktikai apparátusát a szerzők egy egységként dolgozták fel, úgy, hogy azok megfelelően kiegészítsék egymást, sokszínűen és változatos formában nyújtsanak lehetőséget a készségfejlesztéshez.
A tankönyvi kérdések, feladatok, valamint a munkafüzet az új ismeretek elmélyítését, gyakoroltatását és a további rendszerezést szolgálják.
A tankönyvhöz és a munkafüzethez tanári kézikönyv készül, amely részletes tanmenettel, óravázlatokkal, a tankönyvi és munkafüzetbeli feladatok áttekintésével, szakirodalmi összefoglalóval segíti a tantárgyat tanító kollégák munkáját.
Vissza

Tartalom

Feladatok A média társadalmi szerepe című fejezethez 3
Feladatok a Fejezetek a mozi történetéből című fejezethez 7
Feladatok a Kifejezőeszközök a filmművészetben című fejezethez 11
Feladatok A nyomtatott sajtó című fejezethez 27
Feladatok Az elektronikus médiumok című fejezethez 28
Feladatok Az újabb médiumok című fejezethez 41
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem