kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Tankönyvkiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Fűzött papírkötés |
Oldalszám: | 103 oldal |
Sorozatcím: | Pedagógiai Közlemények |
Kötetszám: | 19 |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 14 cm |
ISBN: | 963-173-677-6 |
Megjegyzés: | Tankönyvi száma: 52324/19. |
A vizsgálat célja | 5 |
A motiváció fogalmának értelmezése a neurofiziológiai és pszichológiai szakirodalomban | 9 |
A tanulás és motiváció kapcsolatának értelmezése a pszichológiai szakirodalomban | 17 |
A tanítási óra motiválási lehetőségeiről | 27 |
Az osztálytermi interakció vizsgálatának kutatásmódszertani kérdései | 39 |
A tanórák motiválásának vizsgálata. A feltárás módszere | 49 |
A tananyag-feldolgozás sajátosságai a tanórákon | 59 |
A tanári magatartás jellemzése a direkt és indirekt reakciók hányadosa alapján | 65 |
A tanári és tanulói beszéd arányainak elemzése | 71 |
A tanári magyarázat, elbeszélés és kérdés, valamint a tanulói válaszok és kérdések kognitív szintje | 73 |
A tanulói teljesítmények elemzése | 79 |
Tanulói attitűdök | 85 |
Összefoglalás, következtetések | 91 |
Jegyzetek | 93 |