kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Tankönyvkiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Fűzött papírkötés |
| Oldalszám: | 103 oldal |
| Sorozatcím: | Pedagógiai Közlemények |
| Kötetszám: | 19 |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 20 cm x 14 cm |
| ISBN: | 963-173-677-6 |
| Megjegyzés: | Tankönyvi száma: 52324/19. |
| A vizsgálat célja | 5 |
| A motiváció fogalmának értelmezése a neurofiziológiai és pszichológiai szakirodalomban | 9 |
| A tanulás és motiváció kapcsolatának értelmezése a pszichológiai szakirodalomban | 17 |
| A tanítási óra motiválási lehetőségeiről | 27 |
| Az osztálytermi interakció vizsgálatának kutatásmódszertani kérdései | 39 |
| A tanórák motiválásának vizsgálata. A feltárás módszere | 49 |
| A tananyag-feldolgozás sajátosságai a tanórákon | 59 |
| A tanári magatartás jellemzése a direkt és indirekt reakciók hányadosa alapján | 65 |
| A tanári és tanulói beszéd arányainak elemzése | 71 |
| A tanári magyarázat, elbeszélés és kérdés, valamint a tanulói válaszok és kérdések kognitív szintje | 73 |
| A tanulói teljesítmények elemzése | 79 |
| Tanulói attitűdök | 85 |
| Összefoglalás, következtetések | 91 |
| Jegyzetek | 93 |