1.062.261

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketingkaleidoszkóp 2008

Tanulmányok a Marketing Intézet kutatási eredményeiből

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A Marketingkaleidoszkóp 2008 kötet a Marketing Intézet immár sorozatot képező kiadványaként jelenik meg, s a két éve megjelent első könyv óta született kutatási eredményekből válogat.
A könyvben... Tovább

Előszó

A Marketingkaleidoszkóp 2008 kötet a Marketing Intézet immár sorozatot képező kiadványaként jelenik meg, s a két éve megjelent első könyv óta született kutatási eredményekből válogat.
A könyvben szereplő tanulmányok ezúttal is a Marketing Intézet kutatóinak, oktatóinak, doktoranduszai munkái tükrében mutatják be a marketingtudomány és szakma aktuális problémáit, a vizsgált területekre javasolt megoldásainkat.
Az előző Marketingkaleidoszkóp megjelenése óta eltelt két évben, az intézetben számos tudományos, szakmai siker, eredmény született. Sikeresen befejeződött a - pályázattal is támogatott - három éves innováció-marketing kutatási program, melynek kutatási produktumait az elmúlt évben önálló tanulmánykötetben foglaltuk össze. Doktori disszertációk születtek, több kutatási megbízást teljesítettünk, konferenciákon, folyóiratokban mutattuk be eredményeinket.
Az elmúlt időszakban a Marketing Intézet kutatási tevékenységét négy fő területre szerveztük, megalapítottuk a kutatási kompetencia központjainkat (KuKK)
- a business marketing,
- értékesítés-kereskedelem,
- környezettudatos marketing,
- régió- és településmarketing témákban. Vissza

Tartalom

Előszó 5
A marketing stratégiai kérdései 9
Dr. Piskóti István: Elégedettség- és értékorientált ügyfélmenedzsment-modell
keretei 11
Szabó Tamás: Beszállítói sikertényezők az autóiparban 37
Szántó Szilvia: Uniformizált egyediesítés? - avagy a globális és
lokális marketing megközelítések összehangolásáról az
elméletben és gyakorlatban 48
Társadalmi marketing alkalmazásai 60
Nagy Szabolcs: Környezettudatos marketing elméletek 62
Szántó Ákos: Az egészség piaca 81
Szántó Ákos: Az egészségtudatosság mérése 90
Dr. Piskóti István: A felsőoktatás marketing szemlélete és modellje 105
Marketing a termékfejlesztésben és a turizmusban 124
Dankó László: A határokon átnyúló együttműködések keretei és programjai az
Európai Unió 2007-13 közötti költségvetési periódusában 126
Dankó László: Leader alapú vidékfejlesztési programok és marketingjük
Zemplénben 147
Nagy Zsuzsa: A klaszter, mint hatékony együttműködési forma 176
Dankó László: Turisztikai desztináció menedzsment kialakítása és
megvalósítása Zemplénben 188
Nagy Katalin: Határokon átívelő turisztikai termékfejlesztés - álom vagy
valóság? A Shining Mountains project és tapasztalatai
Észak-Magyarországon 208
Marketing eszközök és módszerek 234
Gaál Noémi: Vevőorientált marketing-kontrolling, avagy a fogyasztóorientáció
reneszánsza 236
Szántó Szilvia,
Juhász Annamária: Eltérő határok- avagy a PR marketinggel
és reklámmal való kapcsolatáról 258
Bereczkiné Farkas Erzsébet: Merchandising, mint értékesítés-ösztönző
technika 267
Molnár László: Mintavétel a marketingkutatásban, különös tekintettel a divizív
és az agglomeratív rétegzésre 291
Steiner István: Árverés vagy átverés - avagy újfajta kereskedelem a neten 314
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem