1.067.325

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A Magyarországi Óvónőképző Intézetek Neveléstudományi közleményei 1966.

IV. évfolyam

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Óvónőképzés
Dudásné Szalay Erzsébet:
Horváth Béla: Kísérlet az óvónői pályára való alkalmasság megállapítására7
Dr. Zsámbéki László: A rendszeres (folyamatos) tanulás és a vizsgára felkészülés problémái az óvónőképző intézete hallgatóknál15
Szűcs Gyula: Új módszerek az óvónőképző intézetek orosz nyelvtanulásában24
Dr. Varjú Sándor: Az óvónőképzés hallgatók szakdologzatainak tapasztalatiból41
Sebő Gyula: A pedagógus szerepe az óvónépképző intézet kollégiumában56
Óvodai nevelés elmélete és gyakorlata
Megyere György: Az élmények játékcselekvésre késztető hatásának kérdéséhez70
Kunos Andrásné: Játékosság és megvalósítása az óvodai testnevelésben87
Dr. Bagi Rózsa: Az óvodai foglalkozási terv. A tanterv103
Vajda Aurél: A népmese és az óvodás korú gyermek117
Tanulmányok a lélektan köréből
Szakács György: A pszichológiai tárgyú megismerés ismeretelméleti kérdései131
Németh Sándor: Az óvoda és az iskolaátmenet nehézségeinek pszichológiai vizsgálata152
Molnár László: Az óvodai gyermekközösségek alakulására ható tényezők vizsgálata a játékban, a munkában és egyéb helyzetekben170
Babodi Béla: Az anya-gyermek pszichológiai kapcsolata189
C. Aszenov: A játék pedagógiai problémái és az információelmélet204
Neveléstörténet
Dr. Tóth Lajos: A Diesterweg munkássága és hatása a nevelők pedagógiai tudatosságának fejlődésére215
Kelényi Ferenc: A magyarországi kisdedóvók továbbképzésének kezdetei282
Óvodai nevelés külföldön
Enyedi Sándorné: A szovjet játékelmélet néhány időszerű kérdése315
Gyóni Lajosné: A gyermek aktivitásának feltételei a lengyel óvodai játékok irányításában321
Scheibert Ferenc: Az idegen nyelv elemi fokú (óvodai) tanításának nemzetközi tapasztalatai az UNESCO felmérésének tükrében324
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem