kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Alcius Bt. |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 240 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | |
Bevezetés | 5 |
Első könyv | 7 |
A JMK Óvodai Program általános fejlesztési célja | 8 |
A JMK Óvodai Program gyermekképe | 8 |
A személyiségfejlesztés fő területei a JMK Óvodai programban | 9 |
Személyiségfejlesztés a szociális- és az érzelmi neveléssel | 9 |
Az értelmi nevelés területei | 10 |
A JMK Óvodai program alkalmazásának, megszervezésének feltételei | 11 |
Személyi feltételek | 11 |
Speciális ellátást nyújtó szakemberek | 12 |
A JMK óvoda tárgyi feltételei | 14 |
Sajátos feltételek: játszószobák, játszóterek | 15 |
Kézműves szobai szokásrend | 27 |
A nevelés tartalma a JMK Óvodai programban | 30 |
A játék | 30 |
A mozgás | 37 |
A kommunikáció | 44 |
A gyermek és az esztétikum | 57 |
A Játék-Mozgás-Kommunikáció Óvodai program nevelési keretei | 64 |
A napirend | 64 |
A gondozás és szokásrendszer | 67 |
Meditáció a JMK óvodában | 72 |
Relaxáció a JMK óvoda programjában | 72 |
A JMK óvoda működési rendje | 74 |
Az integrációs nevelés lehetősége a JMK óvodában | 81 |
A JMK program tanítási, tanulási folyamata | 84 |
A JMK óvoda munkarendje | 90 |
Az óvodai menedzsment megszervezése, működtetése | 93 |
A JMK Óvodában | 93 |
Óvodapedagógusi attitűd | 94 |
Viselkedéskultúra | 96 |
A nevelőtestület továbbképzése | 98 |
A belső továbbképzések eredményes működésének feltételei | 107 |
Óvodán kívül szervezett továbbképzések | 108 |
A JMK óvoda külső kapcsolatai | 109 |
A Budapest, IV. kerület Nyár utca 6. JMK Óvoda Óvodaszékének Szervezeti- és Működési Szabályzata | 112 |
Második könyv | 115 |
A JMK Óvoda Mozgásprogramja | 116 |
A mozgásfejlesztés alapvető célja | 117 |
A mozgásfejlesztés tartalma (anyaga) | 117 |
A mozgásprogram megvalósításának feladatai | 133 |
A mozgásfejlesztés területei, szervezeti keretei, színterei és főbb szervezési szempontjai | 134 |
Kötetlen, szabadon választható mozgáslehetőségek biztosítása | 134 |
Kötelező mozgásos tevékenységek | 137 |
A mozgásfejlesztés feltételei | 141 |
A gyermekek mozgásának megismerése, nyomon követése | 141 |
Idő, hely, eszköz | 143 |
A mozgásprogram tervezése | 150 |
Játékok és gyakorlatok gyűjteménye | 161 |
Mozgásos játékok | 161 |
Relaxációs gyakorlatok | 174 |
Lábboltozat erősítő és tartásjavító gyakorlatok | 175 |
Mellékletek | 179 |
Harmadik könyv | 189 |
A kommunikáció | 190 |
Az anyanyelvi- és kommunikációs nevelés tartalma | 192 |
Beszédművelés | 192 |
A metakommunikáció | 201 |
Az anyanyelvi és kommunikációs nevelés a különféle tevékenységformákban | 204 |
Kommunikáció a játékban | 204 |
A környezet megismerése, a mozgás és a kommunikációs nevelés kapcsolata | 205 |
Kommunikáció a komplex esztétikai nevelésben | 207 |
Zeneszobai szokásrend | 216 |
Meditáció és a kommunikációs nevelés | 218 |
Viselkedéskultúra a kommunikációban | 220 |
Szociális kapcsolatok | 220 |
A kultúrált viselkedés szokásai | 222 |
Nyelvi és kommunikációs játékok a JMK Óvodában | 224 |
A beszédművelés játékos gyakorlatai | 224 |
Üzenetek szavak nélkül | 227 |
Összetett kommunikációs játékok | 229 |
Idézett művek | 232 |
Irodalom | 233 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.