1.067.053

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Módszertani kézikönyv

"Szakmai oktatók külső munkahelyi tapasztalatszerzése és gyakorlati szakmai ismereteinek bővítése" tárgyú továbbképzési rendszerhez/TÁMOP 2.2.1 - A képzés evolúciója

Szerző
Lektor
Budapest
Kiadó: Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 125 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 30 cm x 21 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Ezen kiadvány elsősorban arra hivatott, hogy felkeltse érdeklődésüket egy újszerű, a szak- és felnőttképzésben dolgozó oktatók szakmai kompetenciáinak fejlesztését célzó pedagógus-továbbképzés... Tovább

Előszó

Ezen kiadvány elsősorban arra hivatott, hogy felkeltse érdeklődésüket egy újszerű, a szak- és felnőttképzésben dolgozó oktatók szakmai kompetenciáinak fejlesztését célzó pedagógus-továbbképzés iránt. Segít megismerni a képzés és a gazdaság szereplőinek partnerkapcsolatára épülő munkahelyi tapasztalatszerzés rendszerét, eszközeit, módszereit. Tájékoztatást nyújt a leendő résztvevők számára a belépés, a továbbképzés teljesítésének feltételeiről, a partnerek feladatairól és kötelezettségeiről.
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet (NSZFI) mint projektgazda - az Európai Unió támogatásával - a Humán Erőforrás Operatív Program (HEFOP) 3.2.1 „A szakképzés tartalmi, módszertani és szerkezeti fejlesztése: Új szakképzési szerkezet" és a 3.5.1 „Korszerű felnőttképzési módszerek kidolgozása és alkalmazása" központi programok végrehajtásával megalapozta a Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) 2.2.1-08/1-2008-0002 „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése" kiemelt projekt kidolgozását. A külső munkahelyi tapasztalatszerzésen alapuló továbbképzési rendszer a TÁMOP projekt 6. Szakmai tanárok, oktatók, szakoktatók szakmai ismereteinek fejlesztése alprojektjének keretében valósult meg. Vissza

Tartalom

Hogyan működik a továbbképzési rendszer?.......................................7
1. A továbbképzési rendszer kifejlesztésének és fenntartásának célja....................9
2. A kidolgozott továbbképzési rendszer általános jellemzői....................................9
3. A továbbképzési program szereplői...........................10
3.1. Szervezetek................................................................................................10
3.2. A szervezetek nevében részt vevő személyek és feladataik................................10
3.3. A pályázó szakképző intézmény szakmai vezetőjének feladatai ......................15
3.4. A mentor feladatai.......................................................................................16
3.5. A lebonyolító szervezetet segítő szakértők.......................................................19
Hogyan léphetek be a továbbképzési rendszerbe?..............................25
4. Belépési feltételek és a kiválasztási eljárás.......................................................27
4.1. A pályázók köre...........................................................................................27
4.2. A pályázandó tevékenységek köre..................................................................28
4.3. A pályázat részei, formai és tartalmi felépítése................................................28
4.4. A pályázatok értékelése................................................................................29
4.5. A tartalmi értékelés és a kiválasztás szempontjai.............................................29
Milyen szervezethez mehetek továbbképzésre?..................................31
5. A fogadó szervezet akkreditálása...............................33
5.1. A fogadó szervezet akkreditálásának célja.......................................................33
5.2. A fogadó szervezetekkel szembeni követelmények...........................................33
5.3. A fogadó szervezet akkreditálásának lépései....................................................34
5.4. A fogadó szervezet kötelezettségei a pályázat megvalósítása során....................35
Ki és hogyan fizeti a továbbképzés költségeit?..............................37
6. A továbbképzési rendszer kifejlesztésének és bevezetésének forrása...............39
6.1. A Munkaerő-piaci Alapból történő finanszírozás általános jellemzői.....................39
7. A továbbképzési program lebonyolításának pénzügyi rendszere........................40
7.1. A Támogatási szerződés pénzügyi vonatkozású elemei..................................41
7.2. A külső munkahelyi tapasztalatszerzés időszakában bekövetkező változásokra vonatkozó szabályok .............42
7.3. A továbbképzési programban való részvételre benyújtott pályázat szerinti költségterv...................43
7.4. A támogatás felhasználásának, elszámolásának, nyilvántartásának ellenőrzése ... 47
7.5. A szakképző intézmények pénzügyi jellegű feladatai ....................................48
7.6. A szakmai oktatók pénzügyi jellegű feladatai .................................................. 50
7.7. A fogadó szervezetek pénzügyi jellegű feladatai ..............................................51
Hogyan épül fel a továbbképzési rendszer?........................................53
8. Kapcsolat a pedagógus-továbbképzési rendszerrel ...........................................55
8.1. A továbbképzési program tartalmi elemei........................................................55
8.2. A továbbképzési program ütemezése.............................................................56
8.3. A továbbképzési program lebonyolításának szakaszai.......................................56
8.4. A lebonyolító szervezet feladatainak ütemezése...............................................57
8.5. A külső munkahelyi tapasztalatszerzés megkezdésének feltételei ......................58
8.6. A követelmények teljesítéséhez szükséges időtartam........................................59
8.7. A követelmények teljesítésének ellenőrzése....................................................59

8.8. A tanúsítvány kiadásának feltételei................................................................60
9. A pályázati cél megvalósulásának értékelési szempontjai.................................61
Mellékletek (mintadokumentumok)....................................................63
Pályázati adatlap..........................................................................64
Tapasztalatszerzést lezáró szakmai beszámoló.................................94
Hasznosítási jelentés...................................................................102
A tapasztalatszerzés befejezési határidejének módosítása................104
A tapasztalatszerzés befejezésének bejelentése..............................105
A helyettesítési költségekről vezetett nyilvántartás.........................106
A többlet dologi költségekről vezetett nyilvántartás .......................109
Havi teljesítésjelentés................................................................111
Havi teljesítésjelentés..................................................................114
Tapasztalatszerzést lezáró pénzügyi elszámolás..............................116
Akkreditációs Tanúsítvány............................................................120
Továbbképzési tanúsítvány...........................................................121
Haladási napló............................................................... ...122
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem