1.067.339

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Minőségstratégia - TQM

Total Quality Management

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: Nemzeti Tankönyvkiadó Rt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 223 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 16 cm
ISBN: 963-19-5697-0
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal. Tankönyvi szám: 42578.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


Mi a minőség? Ki és hogyan dönti el azt, hogy mi a jó és mi a rossz minőség? Hogyan függenek össze a minőségi törekvések a vezetői értékrenddel, filozófiával, stílussal és a szervezeti stratégiával? Miért és mivel több a TQM (Total Quality Management) a tanúsítási rendszereknél? Miért érdemes minőségi díjakért pályázni? Mit jelent egy vállalat számára, ha kiváló minőségű termékével vagy szolgáltatásával versenyelőnyhöz jut a piacon?
Ezekre a kérdésekre és sok más gyakorlati felvetésre is választ kap e könyv olvasója. A szerző az alapkérdések tisztázásán túl bemutatja a minőségstratégia legfontosabb módszereit és modelljeit, kapcsolatát a többi vezetési módszerrel, például a „balanced scorecard"-dal. Ismerteti a minőségről gondolkodó legkiválóbb szakemberek nézeteit, továbbá azt a napjainkban egyre fontosabbá váló témakört, hogy miként hatnak a szervezeti és nemzeti kultúrák a TQM sikeres alkalmazásának feltételeire. Kiemelkedő érdeme, hogy a módszerek és elméletek vizsgálata... Tovább

Fülszöveg


Mi a minőség? Ki és hogyan dönti el azt, hogy mi a jó és mi a rossz minőség? Hogyan függenek össze a minőségi törekvések a vezetői értékrenddel, filozófiával, stílussal és a szervezeti stratégiával? Miért és mivel több a TQM (Total Quality Management) a tanúsítási rendszereknél? Miért érdemes minőségi díjakért pályázni? Mit jelent egy vállalat számára, ha kiváló minőségű termékével vagy szolgáltatásával versenyelőnyhöz jut a piacon?
Ezekre a kérdésekre és sok más gyakorlati felvetésre is választ kap e könyv olvasója. A szerző az alapkérdések tisztázásán túl bemutatja a minőségstratégia legfontosabb módszereit és modelljeit, kapcsolatát a többi vezetési módszerrel, például a „balanced scorecard"-dal. Ismerteti a minőségről gondolkodó legkiválóbb szakemberek nézeteit, továbbá azt a napjainkban egyre fontosabbá váló témakört, hogy miként hatnak a szervezeti és nemzeti kultúrák a TQM sikeres alkalmazásának feltételeire. Kiemelkedő érdeme, hogy a módszerek és elméletek vizsgálata mellett részletesen és sokoldalúan értékeli az „emberi tényező" mint a TQM „működési közege" minőségének meghatározó szerepét is. A minőségstratégia fontosságát nemcsak a versenyszférában működő cégek területén bizonyítja, de felhívja az Olvasó figyelmét a minőség fontosságára a közszférában, az oktatásban és a politikában is.
Szakmai és tudományos értéke mellett Csath Magdolna könyve olvasmányos és könnyen érthető, élvezetes stílusú, amelyet a példák, esettanulmányok, táblázatok és ábrák még színesebbé tesznek.
Ajánljuk e könyvet mindenkinek, aki a minőség és a stratégia kérdései iránt érdeklődik, de különösen a vállalati vezetőknek, szaktanácsadóknak s az egyetemi és főiskolai hallgatóknak. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza

Csath Magdolna

Csath Magdolna műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Csath Magdolna könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem