1.062.618

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Minőségmenedzsment

Szerző
Lektor
Budapest
Kiadó: SZÁMALK Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 148 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Az elmúlt évek talán legfontosabb felismerése volt, hogy csak azok a vállalkozások képesek hosszú távon fennmaradni, amelyeknek alapvető célja az üzleti működés minőségének folyamatos javítása.... Tovább

Előszó

Az elmúlt évek talán legfontosabb felismerése volt, hogy csak azok a vállalkozások képesek hosszú távon fennmaradni, amelyeknek alapvető célja az üzleti működés minőségének folyamatos javítása.
Ilyen megközelítésben a minőség, mint a dolgok lényegét jelentő tulajdonságok összessége olyan kategóriának tekinthető, amely eldöntheti a vállalat sorsát. Az üzleti működés minőségének fejlesztésében az ISO 9000-es szabványsorozat alapján kifejlesztett minőségbiztosítástól a környezeti menedzsmenten, az emberi erőforrások minőségének javításán át, a rossz döntések kockázatainak minimalizálására alkalmazott technikáig sok minden beletartozik.
A Minőségmenedzsment tankönyv célkitűzése, hogy a legújabb eredmények ismeretében és a korszerű szakirodalmi bázisra alapozva, rendszerezett módon foglalja egységes keretbe a minőségirányítás koncepcióját, a hozzá tartozó szabályozás logikáját és a gyakorlatban alkalmazható szempontrendszereket. Vissza

Tartalom

Bevezetés5
A minőségügy alapjai9
A minőség, a minőséget meghatározó tényezők9
A minőségügy fejlődése12
Minőségszabályozás, minőségirányítás20
Minőségügyi rendszerek és szabványaik25
A minőségügy szabványosítása25
Az ISO 9000 szabványcsalád30
A minőségrendszer felépítése, követelményei az ISO 9001 szerint37
Az ISO 9001 2000 minőségügyi rendszer48
Minőségügyi rendszer bevezetése, dokumentálása72
A minőségügyi rendszer bevezetése72
Minőségügyi oktatások76
Minőségügyi szervezet77
Dokumentációs rendszer kialakítása78
Próbaműködtetés80
A minőség költségei81
Teljes körű minőségirányítás (TQM)84
A teljes körű minőségirányítás alapelvei84
A termék és a folyamat, a vevők azonosítása89
Folyamatos javítás96
Teljes elkötelezettség, teljes körá részvétel100
A teljes körű minőségirányítás megvalósításának lépései103
Önértékelés104
Minőségügyi rendszerek auditja, tanúsítása és akkreditálása109
Minőségügyi auditok109
Tanúsítás112
Akkreditálás115
A minőségirányítás eszközei, minőségtechnikák117
A minőségtechnikák rendszerezése117
Problémamegoldó minőségtechnikák119
Irányítási és tervezési eszközök131
Jogi szabályozás, fogyasztóvédelem137
Jogi szabályozás137
Fogyasztóvédelem141
Szakkifejezések145
Irodalom147

Dr. Komáromi László

Dr. Komáromi László műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Dr. Komáromi László könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem