Előszó
A munkaadók és az alkalmazottak mai kapcsolatában észlelhető problémák se nem újak, se nem egyedülállóak.
A vezetés a munka termelékenységének csökkenésére, az alacsony szinten lévő munkamorálra,...
Tovább
Előszó
A munkaadók és az alkalmazottak mai kapcsolatában észlelhető problémák se nem újak, se nem egyedülállóak.
A vezetés a munka termelékenységének csökkenésére, az alacsony szinten lévő munkamorálra, a szakképzett munkaerő hiányára, a távolmaradásra és a kitartás hiányára panaszkodik.
A munkavállalók azzal válaszolnak, hogy nincs másodlagos motiváció, felkészültségüket és tapasztalataikat nem veszik figyelembe vagy nem használják ki. Úgy kezelik őket, mint megannyi gépet a munkafolyamatban.
Ez egy megoldhatatlan konfliktus? Valójában nem, azon növekedő számi fejlett vállalat részére, amelyek a munkakörülmények kialakításában felhasználják a minőségi körök koncepcióját.
Ennek a munkának a célja, hogy magyarázatot adjon a koncepció hátterét képező filozófiáról és arról, hogy miért oly hasznos ez az említett általános problémák elleni küzdelemben.
Még ennél is nagyobb jelentőséggel bír az a tény, hogy az Alexander Hamilton Institute kiadója dolgozott egy olyan szisztematikus programot, amely lehetővé teszi, hogy a vállalatok beindítsák saját új programjukat, vagy továbbfejlesszék a már meglévőt.
Meg fogják tudni a következőkben:
- hogyan kell biztosítani az alapokat ahhoz, hogy elkezdhessék működésüket az önök minőségi körei;
- a siker biztosításának legjobb módszereit;
- az alkalmazás kipróbált formáit ahhoz, hogy a minőségi körök a megfelelő irányba haladjanak;
- azokat a különböző csapdákat, amelyeket a folyamat egyes fázisaiban el kell kerülni.
Vissza