1.062.359

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Minden panasz ajándék

Hogyan hasznosítsuk stratégiai előnyként a vásárlói észrevételeket?

Szerző
Fordító
Lektor

Kiadó: Agóra Marketing Kft.
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 218 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-03-7132-4
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


Egy szolgáltató számára a legfontosabb, hogy ügyfeleitől folyamatos visszajelzést kapjon - legyen az dicséret, vagy netán elmarasztalás - hiszen ez alapján biztosíthatja a jövőben szolgáltatásai magas színvonalát. Bankunknál világszerte elsődleges szempont az ügyfelek minőségi kiszolgálása, ezen belül is az ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás, párbeszéd.
Ügyfeleket, vásárlókat kiszolgáló vállalatok vezetőinek, munkatársainak elengedhetetlen olvasmány ez a könyv, mely nagyszerűen kalauzol abban, hogy miként vegyük számításba ügyfeleink véleményét az üzletfejlesztésben. Ezen kívül úgy érzem, a könyvet MINDENKINEK érdemes elolvasnia, csak nyerhet vele!
Jánosi Zsófia, Vice President, CustomerFulfilment Head, Citibank Rt.
Nagy vállalatok (többek között szállodaláncok is) régóta használják a különböző elégedettségi, iil. elégedetlenségi indexeket tevékenységük, illetve működő egységeik színvonalának mérésére, rangsorolására. Rendkívül hasznos mutatók ezek a vállalati vezetés... Tovább

Fülszöveg


Egy szolgáltató számára a legfontosabb, hogy ügyfeleitől folyamatos visszajelzést kapjon - legyen az dicséret, vagy netán elmarasztalás - hiszen ez alapján biztosíthatja a jövőben szolgáltatásai magas színvonalát. Bankunknál világszerte elsődleges szempont az ügyfelek minőségi kiszolgálása, ezen belül is az ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás, párbeszéd.
Ügyfeleket, vásárlókat kiszolgáló vállalatok vezetőinek, munkatársainak elengedhetetlen olvasmány ez a könyv, mely nagyszerűen kalauzol abban, hogy miként vegyük számításba ügyfeleink véleményét az üzletfejlesztésben. Ezen kívül úgy érzem, a könyvet MINDENKINEK érdemes elolvasnia, csak nyerhet vele!
Jánosi Zsófia, Vice President, CustomerFulfilment Head, Citibank Rt.
Nagy vállalatok (többek között szállodaláncok is) régóta használják a különböző elégedettségi, iil. elégedetlenségi indexeket tevékenységük, illetve működő egységeik színvonalának mérésére, rangsorolására. Rendkívül hasznos mutatók ezek a vállalati vezetés számára, egyben irányadók jövőképük, fejlesztési stratégiájuk kialakításához is.
Hiszem, hogy mindazok, akik úgymond a „piacon mérettetnek meg" rendkívül fontos és hasznos olvasmányt vesznek kezükbe. Bízom abban, hogy e könyv elolvasása után sokan változtatnak eddigi szemléletükön, de már az is eredménynek tekinthető, ha mélyebben elgondolkodnak napi gyakorlatuk helyes, vagy helytelen voltáról.
Dr. Wolff Péter, vezérigazgató, Hotel Intercontinental Budapest
Élvezetes, olvasmányos mű, mely a leghétköznapibb példákon keresztül, szinte észrevehetetlenül mérföldekkel visz ügyfeleinkhez - legyen az külső, vagy belső -közelebb. Az ügyfélelégedettség kiemelten fontossá vált minden szolgáltató szervezet számára. Janelle Barlow és Claus Moller megtanít arra, hogy az ügyfélelégedetlenség megfelelő megközelítéssel legalább ilyen súlyú sikertényező.
Faragó László, Humán Resources Manager, Westel 900 GSM Mobil Távközlési Rt.
Egy panaszt ajándéknak minősíteni merész vállalkozás. Egészen addig, amíg valaki meg nem próbálja. A visszajelzések konstruktív fogadásának technikáját sajátíthatja el az olvasó ebből a praktikus olvasmányból, s megtanulhatja, hogy hogyan hasznosítsa őket üzleti és személyes fejlődésében. Ügyfelekkel folyamatosan kapcsolatban álló, gyakorló tanácsadóként állíthatom, hogy a könyvben leírt módszerek működnek. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem