Előszó
A gazdasági felsőoktatásban oktatóként eltöltött 13 év során megtapasztaltam, hogy „a kevesebb néha több", pontosabban az egyszerűbb megfogalmazás több impulzust és teret ad a saját gondolatok kialakításához, mint a bonyolult.
Szerzőként nem akartam abba a hibába esni, amelyet a népi bölcsesség közvetít: „aki sokat markol, az keveset fog".
Ez a könyv egyrészt azoknak szól, akik nem tanultak még marketinget, ugyanakkor az ilyen jellegű ismeretek a mindennapi életükben/munkájukban szükségesek (lennének). Másrészt azok is e könyv címzettjei, akik már meglévő marketingtudásukat szeretnék kiegészíteni, megerősíteni.
Biztos vagyok abban, hogy aki ezt a könyvet elolvassa, az a benne lévő információkat hasznosítani tudja. Eredményes böngészést, kellemes olvasást kívánok: Szántó Szilvia
Mi is az a marketing? Miért fontos a marketing? Milyen típusai és milyen funkciói vannak a marketingnek? Ezekre és sok más hasonló kérdésre kapunk választ ebben a könyvben, méghozzá közérthető formában.
Mindenkinek szüksége van marketingre, legyen szó termékről, szolgáltatásról, vállalkozásról vagy a személyi marketing kapcsán állásinterjúról, párkapcsolatról, stb. Ha azt szeretnénk, hogy az emberek igénybe vegyék termékeinket, szolgáltatásainkat, vagy csak szeressenek minket, marketingtevékenységre van szükség. Ha jól csináljuk, akkor a marketing maga a híd, a kapocs, hogy céljainkat, embertársainkat elérhessük.
Elégedettek akkor leszünk, ha az olvasók úgy tekintenek erre a könyvre, mint az egyik legjobb kollégájukra, aki segít, informál és tanácsot ad.
Úgy gondolom, hogy akik ezt a könyvet végigolvassák és alkalmazzák a leírtakat, azok sikeres vállalkozókká, cégvezetőkké vagy az eddigieknél még komolyabb piaci szereplőkké válhatnak.
Ha bármi kérdésük adódna a könyv elolvasása során vagy után, készséggel állok mindenki rendelkezésére: Hinora Ferenc
Vissza