1.063.272

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Új könyv

Ogilvy a reklámról a digitális korban

Szerző

Kiadó: Kossuth Kiadó
Kiadás éve:
Oldalszám: 288 oldal
Nyelv:
Méret: 122 mm x 228 mm
ISBN: 9789630992640

Tartalom

" A digitális korszak számos új lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles Young az Ogilvy&Mathernél töltött hosszú és sikeres karrierjére alapozva írta meg ezt a nélkülözhetetlen kézikönyvet, amely próbálja elnyomni a digitális korszak "zaját," hogy felhívja a figyelmet néhány alapvető szabályra. A kötet a legújabb kutatások adatait és a legsikeresebb digitális kampányok esettanulmányait felhasználva ad megalapozott tanácsokat gyakorló és leendő reklámszakembereknek. Olyan lényeges témákat tárgyal részletesen, mint az alábbiak:

o A MÁRKÁK ALKALMAZKODÁSA AZ ÚJ DIGITÁLIS KÖRNYEZETHEZ
o A DIGITÁLIS ÖKOSZISZTÉMA
o A FOGYASZTÓK BEVONÁSÁT EREDMÉNYEZő INTELLIGENS TARTALMAK
o A LEGFONTOSABB CSATATEREK: A KÖZÖSSÉGI MÉDIA, A MOBILTARTALMAK ÉS A FOLYAMATOS KERESKEDELEM
o A MÁRKÁK, A DIGITÁLIS TARTALMAK, A KÖZÖSSÉGI TÉR ÉS A TÁRSADALOM KÖZTI VISZONY
o A KREATÍV TECHNOLÓGIÁK HATÉKONY ALKALMAZÁSA
o A BIG DATA JELENTőSÉGE
o AZ INTERNET ÉS A FELTÖREKVő PIACOK

"
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Ogilvy a reklámról a digitális korban

Olvasatlan példány

Állapot: Új
7.500 Ft
7.050,-Ft
Kosárba
Kuponos kedvezmény ezen könyv esetében nem vehető igénybe.