1.062.359

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Shadowrun

Szerepjáték

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Grafikus
Budapest
Kiadó: Beholder Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 332 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 30 cm x 21 cm
ISBN: 963-9399-10-8
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Bevezető6
Üdvözlünk az árnyvilágban7
Az alapok8
Mi változott?8
Mi az a szerepjáték?8
A kezdetek10
A játék menete10
A vadászok munkája10
A vadászok alapvető típusai11
Háttér11
Az árnyvadászok munkái12
Így vadásznak ők14
Hát így történt...21
Az Apokalipszis felé (1999-2018)22
A nyersanyaghajsza és a Magányos Sas22
Japán24
VITAS - az új Fekete Halál24
2011 - A Káosz Éve25
Ha kedd, akkor UCAS (2012-2018)25
Az indián háború és a Nagy Szellemtánc26
A Denveri Szerződés27
Üdvözlünk az új világban (2018-2029)27
Golblinizáció28
Egyéb újdonságok...28
A '29-es Összeomlás29
Elszakadás és háború (2030-2037)29
Céges lépések (2033-2048)31
Humánok és meták - rosszból a még rosszabba (2036-2046)31
Pengeélen (2049-2060)32
Rovarváros32
A választási láz34
Cégháború34
2060 és utána35
Alapszabályok36
A játék36
A szabályok36
Próbák38
Kockadobások38
A próbák fajtái39
Idő39
A harci forduló39
Tevékenységek40
Árnyvadászat a számok tükrében40
A karakter fogalma40
Faj40
Tulajdonságok40
Kezdeményezés42
Mágia42
Szakértelmek43
Kockatartalékok43
Felszerelés45
Kapcsolatok45
Életvitel46
Állapotjelző46
Karma46
Az utolsó simítások46
Metahumánok46
Törpék47
Tündék48
Humánok49
Orkok49
Trollok50
Karaktergenerálás52
Példakarakterek52
Egy árnyvadász létrehozása54
A fontossági rendszer54
Faj kiválasztása54
Mágikus képességek kiválasztása54
Tulajdonságok kiválasztása55
Szakértelmek kiválasztása57
Az erőforrások elosztása60
Végső simítások63
Példakarakterek64
A példakarakterek használata64
Szakértelmek81
Alapszakértelmek81
Aktív szakértelmek82
Ismeret szakértelmek82
Nyelvi szakértelmek82
Szakértelem szintek82
Specializáció82
Levezetés84
A levezetés menete84
A levezetés korlátai85
Aktív szakértelem kategóriák85
Építés/Javítás szakértelmek85
Harci szakértelmek85
Mágikus szakértelmek86
Fizikai szakértelmek87
Szociális szakértelmek87
Technikai szakértelmek88
Jármű szakértelmek88
Ismeret szakértelmek89
Az ismeret szakértelmek kiválasztása89
Utcai ismeretek90
Iskolai ismeretek90
Hatodik világbeli ismeretek90
Háttér ismeretek90
Érdeklődési körök91
Nyelvi szakértelmek91
Zsargonok91
Írás és olvasás91
A szakértelmek használata91
Szakértelem próbák91
Az időtényező92
A Karizma alapú szakértelmek használata92
Rasszizmus92
Kiberverek és szociális kapcsolatok93
A páncélok és a társadalom93
Tárgyalás és Vezetés93
Vallás és Megfélemlítés93
Etikett94
Tanítás95
Az Építés/Javítás szakértelmek használata95
A Lopakodás használata95
Az ismeret szakértelmek használata96
Nyelvi szakértelmek használata97
Kiegészítő szakértelmek97
Új szakértelmek kitalálása97
Harc100
Kezdeményezés100
A sorrend meghatározása102
A harci forduló menete103
1. Minden kockatartalék felfrissül104
2. A kezdeményezés meghatározása104
3. A karakterek harci fázisukban végrehajtják tevékenységeiket104
4. Új harci forduló kezdődik104
A kockatartalékok használata104
Harci tartalék104
A harci fázis104
A tevékenységek bejeletése104
Sazbad tevékenységek105
Egyszerű tevékenységek105
Összetett tevékenységek107
Mozgás108
Mozgási sebesség108
Járás108
Futás108
Feltartóztatás108
Meglepetés108
Távolsági harc109
A távolsági harc lebonyolítása109
Távolság és alapcélszám110
Helyzettől függő célszám-módosítók110
A támadó próbája113
Kitérés próba113
Sérülési ellenpróba113
Az eredmény meghatározása113
A sebzés kiosztása114
Célzott lövések114
Sebzés kódok114
Tűzfegyverek114
Egyes lövés mód114
Félautomata mód114
Rövid sorozat mód114
Sorozat mód115
Lőszerek116
Tűzfegyverek újratöltése117
Sörétes puskák117
Lőfegyverek117
Erő-minimum117
A lőfegyverek típusai118
Gránátok118
Rakétavetők120
Támadás rakétával és irányított rakétával120
Közelharc120
Közelharci fegyverek120
A közelharc lebonyolítása122
A támadó próbája122
A védekező próbája123
A sikerek összehasonlítása123
A sebzés meghatározása123
Sérülési ellenpróba123
Teljes védekezés123
Földreesés124
Elektromos fegyverek124
Akadályok124
Átlövés124
Áttörés125
Sebesülés és gyógyulás125
Sebzéstípusok125
A sebzés ábrázolása125
Állapotszintek126
Gyógyulás126
A biotechnika használata129
Mágikusan aktív karakterek és sebesülés129
Járművek és robotok130
A rigókrók130
A járművek tulajdonságai130
Kezelés130
Sebesség132
Gyógyulás132
Test132
Páncél132
Nyom132
Robotpilóta132
Vezérlés133
Szenzor133
Raktér Faktor133
Teherbírás133
Ülőhely133
Bejáratok133
Speciális jármű tulajdonságok133
A járművezetés próba133
Szenzorok135
A rendszer elemei és a szenzorok szintje135
Szenzor próbák135
A szenzorok sé rigódekkek hatótávolsága136
Elektronikus ellenintézkedések (ECM)138
Járműharc138
A Manőver pont138
A járműharc menete138
Csoportos járműharc141
Az utasok tevékenységei járműharc közben145
A járműs sérülése145
A rigó sérülése145
Jármű sérülése ütközéstől145
Ütközés más objektumokkal148
Jármű sérülése fegyverektől149
A járművek javítása149
Járművek és mágia150
Elemi manipuláció varázslatok150
Varázslatok a járművekben ülő karakterek ellen150
Járművek és birtokok150
Rigók és szellemek151
Varázslás járművekből151
Asztrális projekció jáművekből151
Tüzelés járművekből151
Manuális tüzelés151
Szenzoros tüzelés152
A robotok használata153
A robotokról153
Távirányítású hálózatok154
Tevékeységek156
Parancsok kiadása157
Mágia158
Manna158
A Mágia tulajdonság158
Erő160
Varázslók160
Teljes értékű varázslók160
Specializált varázslók160
Mágikus szakértelmek160
Kizárólagos tevékenységek160
Kimerülés162
A mágia észlelése162
A sámáni tradíció162
Totemek162
Az orvosságos kunyhó166
A hermetikus tradíció167
Hermetikus könyvtárak167
A hermetikus kör167
Adeptusok168
Adeptusi képességek168
Az asztrális sík170
Asztrális érzékelés170
Asztrális projekció172
Asztrális korlátok173
Azstrális harc174
Asztrális nyomkövetés176
Varázslás177
Varázslatok177
Varázslat tartalék178
Varázslatok tanulása180
Varázslatmondás180
Varázsvédelem183
Varázslatsemlegesítés183
Idézés184
Természeti szellemek184
Elementálok186
Idézési kimerülés187
Szellemek megjelenési formái187
Szellemharc188
Kontrollálás188
Elűzés189
Asztrális idézés189
Fókuszok189
A forma189
Megkötés189
Aktíválás190
Varázsla fókusok190
Szellem fókuszok190
Energiafókuszok190
Fenntartó fókuszok190
Fegyver fókuszok190
Utcai Grimoire191
Harci varázslatok191
Érzékelés varázslatok191
Egészség varázslatok193
Illúzió varázslatok194
Irányított illúzió varázslatok195
Indirekt illúzió varázslatok195
Manipuláció varázslatok196
Irányító manipulációk196
Elemi manipulációk196
Telekinetikus manipulációk197
Átalakító manipulációk198
A Mátrix199
A Mátrix elérése200
Csatlakozási pontok200
Ikonok200
Látás a Mátrixban202
Hálózatok és számítógéprendszerek202
Regionális telekommunikációs hálózatok (RTH-k)202
Helyi telekommunikációs hálózatok (HTH-k)203
Magán HTH-k203
Számítógéprendszerek203
Mátrixföldrajz203
Rendszer elérési csomópontok205
Megosztott adatbázisok205
Rendszer szintek205
A behatolás nehézségei205
Biztonsági szint205
Biztonsági kódok205
Alrendszer szintek205
Szint formátum206
Kiberdekkek206
Dekk szintek206
Megerősítés206
Aktív memória207
Tároló memória207
I/O sebesség207
Reakciónövelés207
Észlelési tényező207
A dekás tartalék207
Kiberterminálok207
Kiegészítők208
A Mátrix használata208
Mozgás a Mátrixban208
Érzékelés a Mátrixban209
Nem-harci tevékenységek209
Rendszer próbák209
Rendszer műveletek a hálózatokon210
Biztonsági küszöb210
Biztonsági csomagok210
Hálózati biztonsági küszöbök211
Riadók211
A rendszer/hálózat helyreállítása212
A JG-k aktiválása212
Proaktív és reaktív212
A JG megsemmisítése212
A JG-k szintje212
A JG-k típusai212
Rendszer műveletek214
Kikérdezés214
Folyamatos műveletek214
Ellenőrzött műveletek215
A műveletek ismertetése215
Segédprogramok219
Műveleti segédprogramok220
Speciális segédprogramok220
Harci segédprogramok221
Védelmi segédprogramok222
Kiberharc222
A kiberharc menete223
Harc kezdeményezése223
Kezdeményezés223
Tevékyenységek223
Harci manőverek224
A támadások lefolytatása226
Jelenlétgátlók227
Fehér JG227
Szürke JG228
Fekete JG229
Vadászat az árnyakban231
Észlelés231
Biztonsági rendszerek232
Fizikai biztonság232
Mágneszárak234
Aktív biztonsági intézkedések235
Mágikus biztonság236
Mátrix biztonság236
Fegyverek felfedezése237
Túladni a szajrén237
Seftes kerestetik237
A zsákmány237
A találkozó238
RASZ-talanok238
Mi az a RASZ?238
Hitelkártyák és azonosítók238
Hitelkártyák és azonosítók hamisítása239
A gazdagok és az árnyakban tengődők életvitele239
Luxus240
Gazdag240
Középszintű240
Szegény240
Hajléktalan240
Nincstelen240
Kórházi240
Az életvitel fenntartása240
Életvitel megvásárlása241
Több életvitel241
Csapat életvitel241
A színfalak mögött242
Karma242
Karma adományozása244
A karakter fejlesztése244
Tulajdonságok fejlesztése244
Szakértelmek fejlesztése244
Új szakértelmek elsajátítása245
Gyakorlás245
Karma tartalékok246
Kudarc újradobása246
A pechek elkerülése246
Nyílt próbák246
Újabb kockák vásárlása246
Sikerek vásárlása246
Hosszan tartó tevékenységek246
A Hooper-Nelson szabály248
Isten Keze248
Nem Játékos Karakterek248
Kokckatartalékok248
NJK-k professzionalizmusa248
Kórokozók és méreganyagok249
Méreganyagok250
Kórokozók251
Árnyvadászat251
Tippek - Hogy az árnyvadászat ne okozzon problémát252
Kapcsolatok253
Háttérmunka253
Keresés a Mátrixban254
A megfelelő kapcsolatok254
Kapcsolatok szintjei254
1. szintű kapcsolat254
2. szintű kapcsolat256
3. szintű kapcsolat256
A kapcsolatok életre keltése256
A kapcsolatok kijátszása256
Szívesség egy barátnak256
Példakapcsolatok257
Csapos257
Közvetítő257
Szerelő257
Mr. Johnson258
Talizmánárus259
Technikus259
Példakarakterek mint kapcsolatok259
Szellemek és sárkányok260
Képességek260
Állatok irányítása262
Asztrális páncél262
Balszerencse262
Befolyásolás263
Elnyelés263
Elrejtés263
Félelem263
Felerősített érzékek263
Helyhezkötés263
Immunitás263
Jószerencse264
Keresés264
Lángburok264
Mágikus szakértelmek264
Materializáció264
Megerősített páncélzat264
Méreg264
Mérgező lehelet264
Mozgás265
Ösztönös varázslat265
Pszichokinézis265
Sebezhetőség (hátrány)265
Zavarás265
Harc266
Kezdeményezés266
Tevékenységek és szakértelmek266
Kockatartalékok266
Szellemek266
Elementálok266
Természeti szellemek267
Sárkányok268
Felszerelések270
A felszerelések szintjei és statisztikái270
Faji módosítók272
Fejlesztés272
Felszerelés vásárlása272
Elérhetőség272
Utcai index és ár272
Legális kódok273
Legális beszerzés273
Egedélyek273
A cucc felpakolása274
Személyi fegyverek274
Dobó- és lőfegyverek276
Tűzfegyverek276
Pisztolyok276
Elektromos fegyverek277
Géppisztolyok277
Puskák277
Nehézfegyverek279
Lőszerek279
Tűzfegyverek újratöltése280
Tűvfegyver kiegészítők280
Robbanóanyagok282
Páncélok283
Páncél és harci tartalék284
Életvitel285
Lakás285
Szórakoztatás285
Személyi elektronika286
Munkafelszerelések288
Felderítés és biztonság288
Látásjavító készülékek288
Kommunikáció288
Kémberendezések290
Kémelhárító berendezések291
Biztonsági berendezések292
Biztonsági ellenintézkedések293
Túlélő felszerelés293
Képességprogramok és shipek294
Forráskód és célkód295
Kiberverek296
Alfaver296
Feji kiberverek297
Test kiberverek300
Kibervégtagok301
Kiberdekkek és programok303
Biotechnika303
Tapaszok305
Mágikus felszerelések305
Járművek305
Járműirányító felszerelések305
Rigó felszerelések306
Szárazföldi járművek306
Hajók306
Légi járművek306
Katonai és kortlátozott használatú járművek306
Robotok307
Fegyverágyak307
Járműre szerelhető fegyverek307
Seattle és modern északnyugat313
Seattle313
Seattle első pillantásra313
Érkezés Seattle-be314
Kormányzat314
Rendfenntartás314
Cégek316
Seattle az árnyakban317
Orvosi létesítmények318
Média318
Törzsi földek és egyéb szomszédos területek319
A Szelis-Síd Tanács319
Szelis319
Szinszerák319
Makah320
Cascade varjak320
Cascade orkok320
Cimsián321
Tir Tairngire321
Karakterek konvertálása322
Szakértelmek322
Kockatartalékok és veszélyességi szintek322
Mágia322
Felszerelés323
Tárgymutató328
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem