1.061.462

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Visual C++ 6 Mesteri Szinten I-II.

Teljeskörű tankönyv és forrásmű

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: Kiskapu Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 845 oldal
Sorozatcím: Sybex
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 16 cm
ISBN: 963-03-6462-X
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Visual C++ 6 Mesteri Szinten
Ez a könyv egy átfogó útmutató a Visual C++ legújabb változatához és az MFC-hez, melyet a legtöbb Windows programozó használ és kedvel. E kiadvány révén elsajátíthatjuk egy tapasztalt C++ programozó tapasztalatát.
Érthető és gyakorlatias módon ismerkedhetünk meg a programnyelv alapvető koncepcióival és technikáival, gyorsan és biztonságosan készítve üzembiztos 32 bites Windows alkalmazásokat.
A Visual C++ fejlesztői környezet részletes ismertetése biztosítja, hogy könnyen és hatékonyan tudjuk használni a programfejlesztéshez rendelkezésünkre álló eszközöket.
Egy korábbi verzióról tér át? Ez a könyv Önnek szól!
A 6-os verzió új típusú interfész elemeket biztosít, új típusú alkalmazásokat képes készíteni, új eszközöket használhatunk a fejlesztés alatt és az MFC-t is sokféleképpen használhatjuk fel. E jól használható kézikönyv nagy segítséget nyújt a Windows programok legújabb és leghatékonyabb lehetőségeit kiaknáz programok készítéséhez.
Részletesen... Tovább

Fülszöveg

Visual C++ 6 Mesteri Szinten
Ez a könyv egy átfogó útmutató a Visual C++ legújabb változatához és az MFC-hez, melyet a legtöbb Windows programozó használ és kedvel. E kiadvány révén elsajátíthatjuk egy tapasztalt C++ programozó tapasztalatát.
Érthető és gyakorlatias módon ismerkedhetünk meg a programnyelv alapvető koncepcióival és technikáival, gyorsan és biztonságosan készítve üzembiztos 32 bites Windows alkalmazásokat.
A Visual C++ fejlesztői környezet részletes ismertetése biztosítja, hogy könnyen és hatékonyan tudjuk használni a programfejlesztéshez rendelkezésünkre álló eszközöket.
Egy korábbi verzióról tér át? Ez a könyv Önnek szól!
A 6-os verzió új típusú interfész elemeket biztosít, új típusú alkalmazásokat képes készíteni, új eszközöket használhatunk a fejlesztés alatt és az MFC-t is sokféleképpen használhatjuk fel. E jól használható kézikönyv nagy segítséget nyújt a Windows programok legújabb és leghatékonyabb lehetőségeit kiaknáz programok készítéséhez.
Részletesen tárgyalt témakörök:
A Microsoft Developer Studio használata
Áttérés C++-ra
C++ osztályok létrehozása és származtatása
C++ sablonok használata
Kivételek kezelése
Az MFC könyvtár és a varázslók használata
Felhasználói felületek készítése
Dialógusablakok és dialógus-alapú alkalmazások fejlesztése
Rajzoló eszközök és bitképek használata
Több szál és több processz használata
Az OLE használata
ActiveX kontrolok készítése és használata Vissza

Tartalom

I. KÖTET
Bevezetés3
A Microsoft Visual C++ 6 bemutatása7
A szoftver telepítése11
A Visual C++ 6 telepítése11
Mit tartalmaz a Visual C++ 6?14
A mellékelt CD használata18
Programok készítése a Microsoft Developer Studioval23
Projektek készítése23
A program forrásfájljainak létrehozása és szerkesztése30
Projektbeállítások megváltoztatása37
A program fordítása40
A program tesztelése44
Bevezetés a C++-ba51
Váltás a C++-ra55
Áttérés C-ről C++-ra56
A C++ új lehetőségei61
C++-osztályok létrehozása95
Osztály létrehozása95
Példányok létrehozása97
Tagok elérése98
Egységbezárás99
Konstruktorok és destruktorok103
Inline tagfüggvények114
Forrásállományok elrendezése116
A this mutató118
Statikus tagok120
C++ osztályok származtatása127
Osztály származtatása127
Osztályhierarchia létrehozása134
Virtuális függvények használata140
Túlterhelés, másolás és konverzió155
Operátorok túlterhelése155
A másolási és konverziós konstruktorok használata169
C++ sablonok használata185
Függvénysablonok definiálása185
Osztálysablonok definiálása190
Kivételkezelés C++-ban203
Kiváltott kivételek kezelése203
A Win32 kivételek kezelése217
Windows-programozás az MFC osztálykönyvtárral227
Windows GUI program fejlesztése231
A Windows GUI programozása231
A program létrehozása és lefordítása233
A program osztályai és fájljai248
Hogyan működik a program?252
A nézet megvalósítása267
A MiniDraw program267
A MiniEdit program293
A dokumentum megvalósítása307
A grafikus adatok tárolása308
Az ablak újrarajzolása313
Menüpontok létrehozása314
A dokumentum adatainak törlése315
A menüpontok megvalósítása317
A MiniDraw program forráskódja323
Dokumentumok tárolása háttértárolón329
A fájl I/O megvalósítása a MiniDraw programban329
A fájl I/O megvalósítása a MiniEdit programban342
Görgethető és elválasztott nézetek357
Görgetés megvalósítása357
A feloszthatóság megvalósítása372
A nézetablakok frissítése375
A MiniDraw program forráslistái383
Státuszsorok és eszköztárak használata391
Eszköztár és státuszsor hozzáadása új programhoz391
Eszköztár hozzáadása a MiniDraw programhoz395
Státuszsor hozzáadása a MiniDraw programhoz414
A MiniDraw forráskódja418
Dialógussávok és rebar kontrolok419
Saját dialógusablakok létrehozása425
Modális dialógusablak létrehozása426
Nem modális dialógusablak létrehozása465
Több fülből álló dialógusablak létrehozása467
Beépített dialógusablakok476
Dialógus alapú alkalmazások készítése483
Egyszerű dialógus alapú program készítése483
Form alapú program készítése495
II. KÖTET
Többdokumentumos alkalmazások készítése3
A többdokumentumos felület3
A program elkészítése5
A programhoz tartozó osztályok, fájlok és forráskód8
Az alkalmazásosztály8
A dokumentum osztály8
A fő keretablak osztály9
A gyermek keretablak osztály10
Több dokumentumtípus együttes használata12
A nézetosztály13
A generált kód13
Tervezzünk előre!14
Az erőforrások testreszabása14
Menüpontok másolása16
Néhány szó a New Window menüpontról17
Ikon másolása18
A MiniEdit példaprogram forráskódja19
Összefoglalás19
Szöveges input- és outputkezelés25
Szöveg kiírása25
A program elkészítése27
A sorok megjelenítését végző kód megírása27
A Font objektum létrehozása és a szöveg tárolása33
Alapfontok használata47
Gördítés megvalósítása49
Az InitInstance függvény módosítása52
Olvasás a billentyűzetről52
Billentyűk olvasása egy WM_KEYDOWN üzenetkezelő segítségével52
Billentyűk beolvasása egy WM_CHAR üzenetkezelő segítségével59
A forráskód előállítása60
Az erőforrások módosítása60
Az üzenetkezelők definiálása61
Kód hozzáadása62
Kurzorkezelés65
A TextDemo és az Echo programok forráskódja70
Összefoglalás70
Rajzolófüggvények használata75
Az eszköz-környezet objektum létrehozása76
Rajzeszközök kiválasztása78
Alap rajzolóeszközök választása79
Saját rajzeszközök létrehozása81
Rajzolási tulajdonságok beállítása86
A leképezési mód88
Grafikák rajzolása92
Pontok rajzolása93
A Mandel program94
Egyenes vonalak és ívek rajzolása101
Egyenes vonalak101
Reguláris görbék102
Nem reguláris görbék103
Vonalak rajzolási módjai106
A háttérmód és háttérszín nem szolid vonalak esetén107
Zárt alakzatok rajzolása107
Egyéb rajzoló függvények112
A MiniDraw program113
Az alakzatok osztályainak definiálása120
Egyéb kódmódosítások131
A MiniDraw forráskódja138
Összefoglalás139
Bittérképek és bitműveletek használata143
Bittérképek létrehozása143
Bittérképek betöltése erőforrásból144
Bittérképek létrehozása rajzolófüggvényekkel146
Bittérképek megjelenítése150
Bittérképek használatának további módjai153
Bitműveletek használata153
BatBlt154
BitBlt156
A BitBlt használata animációkhoz158
StretchBlt160
Ikonok megjelenítése161
A BitDemo program164
A bittérkép megtervezése165
A kód módosítása166
A BitDemo forráskódja168
Összefoglalás169
Nyomtatás és a nyomtatási kép173
Egyszerű nyomtatás és nyomtatási kép173
Erőforrások módosítása174
A forrásprogram módosítása176
Nyomtatási támogatás hozzáadása egy CEditView ablakhoz181
Kibővített nyomtatás182
A nyomtatási terület méretének változtatása182
Virtuális nyomtatási eljárások felüldefiniálása183
Az OnDraw függvény módosítása190
A GetDeviceCaps függvény192
Altenatív leképezési módok használata194
A MiniDraw forráskódja194
Összefoglalás195
Többszálú programok201
Másodlagos szálak készítése és kezelése201
Szálak megállítása205
Szálak kezelése205
Korlátozások MFC osztályokra207
Szálak szinkronizálása209
További szinkronizációs objektumok213
Más szinkronizációs módszerek214
A Mandel program többszálú változata215
A MandelMT forráskódja223
Összefoglalás223
Processzek közötti kommunikáció229
Új processz indítása229
Processzek szinkronizálása, osztott objektumok kezelése233
Örökölt és másolt azonosítók236
Adatcsere csatorna használatával237
Osztott memória239
A vágólap használata240
Vágólap parancsok240
A vágólap használata szöveges adatok továbbítására244
Szöveg küldése a vágólapra244
Szöveg beillesztése a vágólapról250
A vágólap használata grafikus adatok továbbítására254
Bittérkép másolása a vágólapra254
Bittérkép beillesztése a vágólapról257
A vágólap használata regisztrált formátum továbbítására260
Összefoglalás262
Az OLE használata267
Beágyazás, csatolás és Automation268
Szerveralkalmazás készítése271
A szerveralkalmazás vázának elkészítése az AppWizard-dal272
Az alkalmazás osztály273
A dokumentumosztály277
A szerver adatelem osztály277
A helyben-szerkesztő keretablak osztály278
A nézetosztály279
Az erőforrások280
A szerveralkalmazás-specifikus részleteinek elkészítése280
Az OLE támogatás megvalósítása281
A ServDemo program forráslistái288
Tárolóalkalmazás készítése289
Az alkalmazás osztály290
A dokumentumosztály290
A tároló adatelem osztálya291
A nézetosztály293
Az erőforrások294
A ContDemo program lefordítása és futtatása296
A ContDemo program forráslistája299
Összefoglalás299
ActiveX vezérlők készítése és használata305
ActiveX vezérlő készítése306
A forrásfájlok elkészítése307
Az ActiveX vezérlő program testre szabása308
A vezérlőben megjelenített bittérképek elkészítése308
A program ábrájának és ikonjának megváltoztatása310
A bittérképek elkészítése és megjelenítése310
Üzenetkezelő készítése a kattintás eseményhez311
Tulajdonságok definiálása312
A BackColor beépített tulajdonság definiálása312
A saját készítésű ShowFrame tulajdonság definiálása314
Az OnDraw függvény megváltoztatása316
A tulajdonság-lapok megváltoztatása317
Metódusok definiálása320
Események definiálása321
A vezérlő lefordítása322
Az AXCtrl program forráslistája322
ActiveX vezérlőt tartalmazó tárolóalkalmazás készítése323
A forráskód fájlok elkészítése323
Az ActiveX vezérlő beillesztése a projektbe324
A program dialógusablakának elkészítése326
Az ActiveX vezérlő és a burkoló osztály példányának összekapcsolása328
Üzenetkezelők definiálása a nyomógombokhoz328
Üzenetkezelő létrehozása a kattintás eseményhez329
Az AXCont program lefordítása és tesztelése330
Az ACXont program forráslistái330
Összefoglalás331
Tárgymutató335

Michael J. Young

Michael J. Young műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Michael J. Young könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Visual C++ 6 Mesteri Szinten I-II. Visual C++ 6 Mesteri Szinten I-II. Visual C++ 6 Mesteri Szinten I-II. Visual C++ 6 Mesteri Szinten I-II.

A második kötet gerincén a védőfólia felhólyagosodott. Az első kötet címlapján ceruzás bejegyzések és tulajdonosi bejegyzés található.

Állapot:
3.900 ,-Ft
20 pont kapható
Kosárba