1.067.081

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Mi a piackutatás?

GfK-Hungaria Piackutató Intézet

Szerkesztő
Grafikus
Lektor

Kiadó: ESOMAR
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 64 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 16 cm
ISBN: 92-831-1142-7
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Ez a füzet megpróbálja röviden körvonalazni a piackutatás lényegét, alapvető módszereit és technikáit. Az ESOMAR célja e tájékoztatóval, hogy a potenciális felhasználókat segítse a marketing e... Tovább

Előszó

Ez a füzet megpróbálja röviden körvonalazni a piackutatás lényegét, alapvető módszereit és technikáit. Az ESOMAR célja e tájékoztatóval, hogy a potenciális felhasználókat segítse a marketing e speciális és érdekes ágának megismerésében.
különösen azok érdeklődésére számítunk, akik a kis- és középvállalatoknál, illetve a pénzügyi szektortól kezdve egészen az egészségügyi szektorig terjedő szolgáltatószervezeteknél, az önkormányzatoknál dolgoznak, és e témával kívánnak foglalkozni. Nagy segítséget nyújthat ezenkívül a marketingigazgatók, kereskedelmi igazgatók és gazdasági szakértők, illetve a fejlődő országok üzletemberei, valamint az üzlettel és marketinggel foglalkozó egyetemi és főiskolai hallgatók számára.
A szerző szíves engedelmével átvettünk néhány rövid kivonatot és példát John Downham "Piackutatás" című oktatóanyagából. Vissza

Tartalom

Előszó 7
Mi a piackutatás? 8
Miért van szükség piackutatásra? 9
A piackutatás társadalmi és kereskedelmi értéke 12
Piackutatás - olyan rejtelmesen hangzik! 14
A piackutatás vizsgálódási köre 16
Honnan szerzi a piackutatás az információkat? 18
Desk Research/ szekunder kutatás 18
Többmegbízós kutatások 19
Kvantitatív kutatások (felmérések) 24
Kvalitatív kutatás 28
Hogyan tervezzünk meg egy kérdőívet? 33
Mintavétel 40
Interjúvolás és ellenőrzés 47
Tesztmarketing 51
Adatfeldolgozás és táblázatba foglalás 57
Zárójelentés 59
E.S.O.M.A.R. 61
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Mi a piackutatás? Mi a piackutatás? Mi a piackutatás?

A borító enyhén elszíneződött.

Állapot:
980 Ft
490 ,-Ft 50
2 pont kapható
Kosárba